tirsdag 10. juli 2012

Min bag er fylt med..................

 

............Dagens ferdige produkter:)

Bag/vesken er fra Vistaprint og kom i posten i dag:))
Trodde den var mye mindre, men denne størrelsen kunne vel egentlig
ikke ha passet bedre:)
- Om, hvis eller når jeg skal ut på " turnè" med tingene mine:o))

 

Dette er altså dagens ferdige ting jeg har laget.........
Den store krittavlen har jeg laget flere av og
har alt lagt den ut på bloggbutikken min:)

 

Skilt med herlige tekster kommer snart ut på shoppen:))
- ble ikke 100% fornøyd med disse, så må øve meg litt til............

Ha en fin fin tirsdag!

6 kommentarer:

Tino sa...

Så fine nye saker du har laget! Og kjekt med nett med eget trykk på.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
Klem T

camilla sa...

Så flink du er!!Jeg syns de ble kjempestilige!!Må bare være fornøyd med det!:)
Ha en fin kveld;)
God klem:)

Tovepia sa...

Så artig med egen bag også..må inn på Vistaprint jeg også;)
Pakken ble sendt i går formiddag, så håper du får den før helga..pakket den så dumt, så jeg valgte B-post..posten er jo rå for tida, men angrer på valget, men gjort er gjort..
Ha en fin kveld, klem;)

Antje sa...

så mye fint du har laget igjen, og bagen var det en grei størrelse på.
Kult med egen logo på !!

Ha en flott dag :)
klem Antje

Gunn sa...

Her var det mye fint,du er kjempe flink de tavlenevar helt topp.
Ha en fin sommer.

Ingvild sa...

Hei Janne, har vært inne og sniktittet i nettbutikken din:). Så mye fint du lager! Ikke noe bombe det, da, hehe.Og så tøff du er som har laget nettbutikk! Men synes nok at du priser varene dine litt lavt! Tid og materialer koster jo penger:). Ha en fortsatt god sommer, og satser på at finværet kommer nå, da!:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...