søndag 1. juli 2012

Nusselig krittavle........

 

........med god plass for de små, men viktige beskjeder:))
Planen var egentlig og male tavlemaling på hele plankebiten.....
men plutselig fant jeg ut at jeg ville ha decopagemotiv på for å gjøre
det litt mer koselig:)

 

Så er det nå en gang slik at veien blir til når en holder på
.........så da kom det 3 kroker under.
En til stoffposen med kritt og svamp og to til
" dine & mine" nøkler:))

Planen var også og finne den perfekte plankebiten:))) men det jeg
fant var en bit på 80 cm.........så dermed sagde jeg like godt
opp til 3 stk på 25 cm hver:))
- så kom det litt til bloggbutikken min også:))
Dette var veldig morsomt å lage - siden jeg fikk saget,malet, drillet
limt og litt symaskin bruk:))

 

Men det beste av alt som har skjedd i dag.........er at jeg har fått meg en
printer til...:)) en laser printer.
Og utålmodig som jeg er, måtte jeg teste ut en av idèene 
jeg har med denne:))

" velkommen" ble printet ut og lagt på en bit parkett - fant ikke noe
bedre i farta:))
Dette skal tørke lenge før jeg fjerner papiret.......men jeg klarte og vente
3 min. før jeg begynnte hihi:))
Noe av teksten fulgte med.......men neste gang blir det sikkert
såååå bra atte:o))
- må bare øve og øve på å være tålmodig.......
( så er det nok stor fare for at jeg kommer tilbake til dette temaet:o)) )

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN FIN SØNDAG !!

4 kommentarer:

LillaPanter sa...

Det ble jo et superfint skilt jo!! Så flink du er! =) Ha en fin dag!

Ingrid Louise sa...

Kjempestilig,både tavle og skilt!!
Er så imponert over alt du tenker ut og får laget!!
Fine soldager ønskes deg,klm ingrid l

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Artig å prøve ut noe nytt.. Men hvordan papir brukte du for å få printen over på planken?

LillaPanter sa...

Takk for kommentar på bloggen min :)
Sliper bort malingen sier du - er det for å få et litt gammelt slitt utseende eller? Har sett det et sted og det var veldig fint :) Skal sette samboeren på "oppdrag baufil" og se hva som skjer ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...