tirsdag 17. juli 2012

Nytt skilt og en annen hobby pågang`s:))

 

I dag ble det nye skilt igjen:)) Denne gang til do-døren...
Synes denne teksten er så fin, og et herlig minne fra min barndom da
vi var på ferie hos bestemor på gården.
Der hang det et rødt hjerte med denne teksten på døren til utedoen:)))
Jeg lagde min egen lille vri - og du finner skiltene i bloggbutikken min HER

 

I går fikk jeg plutselig lyst til å begynne å male bilder igjen:))) 
- dette over her har jeg vist dere før, men nå er nye lerret/rammer kjøpt inn
og jeg er klar som et egg:o)))
Blir spent å se om det blir noe vettug ut av dette prosjektet da:)
- har noen små idèer om hvordan bildene skal se ut, men ikke alltid lett å få
de ned på et lerret...og med maleri som med mye annet, så blir veien til
mens en går på den:)

HA EN FIN KVELD DERE !!

10 kommentarer:

Lonni´s verden sa...

Glæder mig til at se dine billeder når du engang kommer igang.
Flotte skilte.
God aften til dig.
Klem Lonni

Humlehagen sa...

Så hyggelig å kikke innom deg!:)Sååå masse kreativitet!:)

LadyLaLaura sa...

Åå de do-skiltene var fine :) og ny logoen din var kjempetøff! Gleder meg til å se maleriene når du blir ferdig med dem, ja for du må jo dele det med oss må vite :))
Ha en fortsatt fin kveld! klem fra meg

Lithe sa...

For en energi!
Du er både produktiv og kreativ du :)
Gleder meg til å se bilder etterhvert.

Klem

Anne sa...

Husker godt de røde hjertene ja..
gode barndomsminner.
Du er jo utolig til å få til alt mulig..
Blir spennende å se maleriene.
Sommerklem Anne

Mona sa...

Kjempesøte doskilt. :))

Sologbolig sa...

Så fine do-skilt du har laga. Ha ein god dag.

Tino sa...

Så skjønne!
Har vært innom bloggshoppen og lagt inn en bestilling i dag.
Fin onsdagskveld til deg!
Klem T

Dagens Interiør sa...

Skiltet var fantastisk, og teksten passer veldig godt!

Tino sa...

Hei igjen ;-)
Måtte bare innom for å fortelle at pakken kom i posten i dag. Alt var bare såå fint, så flink du er! Tusen takk for ekstragaven, det var altfor mye!
Ønsker deg en super helg!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...