onsdag 11. juli 2012

Rustikk og elegant:)))

 

Men hvem som er hva er litt usikkert:))
Synes vel både lyslykten og rosen bærer preg av begge deler:o)

 

I fjor plantet jeg roser i noen litt store blomsterkasser som jeg
har på den ene terrassen.........og de har overlevd:)
Men en del av bladene har fått "rustflekker" på seg.....så de matcher
resten av omgivelsene -  kan en trygt si:)

 

Denne terrassen er foran stuevinduene, og nå synes jeg det var på
tide og bytte ut den blomsterbuketten jeg satt ned i boksen en vakker
dag i mai:)))
Boksen har også fått et fint rustet preg:))

Så langt i sommer har jeg ikke brukt mye energi på å pynte opp
utvendig.......tenker hele tiden " til sommeren" skal jeg gjøre ditt og datt, men
sommeren kommer liksom aldri helt:))
Men kansje den kommer samtidig med ferien vår som vi starter på
til mandag:o))

I dag har jeg laget flere skilt.........:)

 

....... og nå ligger de pent på rad og rekke i 
bloggbutikken min - HER:)

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KVELD !!
 

9 kommentarer:

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :) takk for kjempekoselig hilsen hos meg :) artig at du stikker innom meg :) Her har vi som sagt ferie, men vi er bare hjemme og i nærområdet. Hadde håpet på sommer og varme, men nå er det bare regn og tull. Men vi slipper da å gå på jobb hehe så vi koser oss som best vi kan. Jeg har et lite bestillings-oppdrag til deg.. bare hvis du kan altså ;)
En vimpel-rekke med tre litt store vimpler på hvor det skal stå med store bokstaver
Mrs på den ene
& på den andre
og Mr på den tredje
Er dette en oppdrag du kan ta for meg? Og eventuelt hva skal du ha for det? Jeg har fått flere bryllupsfotograferinger nå i sommer og det hadde vært så gøy å hatt en sånn vimpel-rekke de kunne holde i på noen av bildene ;)
Ha en strålende kveld videre flinke du! Stor klem fra meg

mimmi-leone sa...

Så nydelige bilder du har tatt.

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Tovepia sa...

Nydelige bilder! Du lager de flotteste saker!
Sola skinner i Trheim idag, men det ble visst med en dag...
Klemmings;)

i Vinduskarmen sa...

Flotte bilder! Likte lykten veldig godt!
Ha en finfin kveld!

Lithe sa...

Fine bilder :)
Men som deg får jeg ikke helt pyntet ute i år, det er ikke mange soldagene vi opplever, så føler jeg står litt på vent...


Klem

Mor Inger`s hus sa...

Skikkelig sjarm hos deg :).
Ja, vi venter på sommeren...., men den kommer vel tilbake en dag eller tre.
Nå skal jeg inn på den andre bloggen din, må se på skiltene dine.

Marits Hverdagsgleder sa...

Lekker lykt, og fin trommel ser det ut til. Boksen var jo blitt skikkelig rustikk den også :)
Takk for de fine give-away gavene. Lykten er allerede i bruk, posen og skiltet venter jeg litt med :)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg er helt målløs over alt de skjønne tingene du kreerer! Den skjønne boksen til te-lys! Og forkleet laget av kuvertbrikker! Nydelig!!

Kanskje jeg stikker innom neste gang jeg besøker min svoger og svigerinne på hytta deres:-)

Ha en fin sommerdag! Tror dere har bedre vær enn oss.

Klem:-)

Janne sa...

Heisann!

Rust er så fint og dekorativt synes jeg! :)

Så koselig at du er med på min give away, lykke til! :)

Klem Janne:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...