mandag 9. juli 2012

" æ ska bare"

 

Typiske ord fra meg når det egentlig er leggetid:)))
- og til dere som lurer på om jeg aldri sover, slapper av eller tar ferie........
joda, det gjør jeg, men " jeg skal bare " gjøre litt andre ting først hihi:))

De siste dagene har idèene poppet opp i hue en etter en, og dere skal
vite at jeg stoorkoser meg når jeg kan klare å få satt de ut i 
den store verden:))
( kansje mest fordi smertene jeg sliter med holder seg i ro når jeg er i bevegelse)

 

Enkelte ting tar det litt tid med...som f.eks når malingen må tørke.....
- så da syr jeg litt - eller lakker og limer litt:)))
Deilig å ha et stort arbeidsbord som en kan holde på med forskjellige
ting samtidig:)

Sove gjør jeg når jeg har tid hihi:))
- er heldig sånn:)

 

Men, mat må jeg ha............
og da er jeg så lur å lager noe som går fort....og varer lenge:)))
I gårkveld lagde jeg pizza, og i skrivende stund er det 2 stykker igjen..

I dag har jeg laget forskjellige tavler og skilter.......

 

Denne krittavlen lagde jeg i går.........og ligger nå på shoppen min:)
Skiltet kommer nok også ut der etterhvert...har bare 1 ferdig - men flere
ligger til tørk og noen med andre tekster.....

Vel, nå ska æ bare ha litt kaffe, så må jeg ha meg en tur rundt
i blogglandia - før jeg beveger meg nedover til hobbyrommet igjen:)

Ha en fin fin kveld og god tirsdag!

9 kommentarer:

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Så kreativ du er :) Veldig koselig skilt du har laget :) Artig å prøve noe nytt.
Du har en flott arbeidsplass, jeg har også et hobbyrom, men det er så lite. Ønsker meg et større ett.
God natt, hilsen Elin

Elisabeth Ingeborg sa...

Heihei!
Droppet innom bloggen din, etter en anbefaling av en facebook venn. Så kreativ du er da! og ja, jeg kjenner meg godt igjen i "jeg skal bare".
Stor sommerhilsen fra Nordmøre (i skrivende stund)

Henriette sa...

Så mye fint du lager:)

Janne sa...

Åh, digger skiltene dine, dette her var bare sååå fint! Lag fler, kommer til å få fort unna, tipper jeg:))

Goood klem, og natt (om du sitter og jobber litt) :)

Edny sine puslerier sa...

Er det ikke slik at man slapper best av når man kan gjøre det man har lyst til, og ikke det man må? Og det å få satt idéene ut i livet er tilfredsstillende;) Og hjelper det på smertene også, så er det bare å stå på! Fine produkter blir det også;)

Turid sa...

Så masse flott du produserer , bare spruter av deg...go sommar!

Caroline sa...

Du er så utrolig kreativ Janne!!!
Mange flotte ting du lager,kritttavlen var kjempefin:)
Nyt sommeren:)
Klem Caroline

Lonni´s verden sa...

Super god ide med kridttavle. Ville ønske jeg var så kreativ som dig. Du kommer jo med den ene ideen efter den anden.
Klem fra Lonni

Britt Helen Waldum sa...

Hei.
Kjempe gøy å følge bloggen din. Får masse inspirasjon av deg :)
Du er jo kjempe kreativ og veldig flink .
Hilsen Britt Helen (trofast leser )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...