torsdag 26. juli 2012

Sommerutgaven....:))

 

I vinter - tidlig vår kjøpte jeg et par kosetøfler av Tovepia i fargene
grått med hvit blomst.....
Nå har sommerutgaven kommet på:)))

Dette er de beste tøfler jeg noen gang har hatt på beina, og med
den sommeren vi har for tiden, så blir de brukt hver dag:)))
I går og i dag har vi sol og sommertemp, men til helga er det tilbake
til regn og blest:)
Tovepia har en bloggbutikk som er full av godsaker som hun
lager selv og er verd et besøk!

 

Innimellom alt og ingenting har jeg laget en del sommerutgaver
av mine nye lyslykter:))
De finner du HER:)

Da får jeg ut og "slikke" litt sol igjen:))
Ha en fin dag dere som titter innom!
 

5 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Kjempesøte sommertøfler, og lyslyktene er bare så fine... flinke du:)

Ønsker deg fortsatt fine sommerdager:)
Sommerklem ffra Marianne

lavendel mio sa...

Sommer, ja, det har ihvertfall vert tøffelvær:)Herlige tøfler, dette kan Tove:)
Og så fine lyslykter du har laget!
Ha en fin dag, klem Hanne

Tovepia sa...

Takk for god reklame, Janne, så trivelig;) Jeg er innom butikken din jevnlig, og kommer nok med flere bestillinger, jeg også:)..likte det blå, men ser det er reservert, så jeg får følge med;)
Her er det malingsvær, 14 gr vindstille:)
Klem fra mæ;)

Karen sa...

Så flotte sommertøfler, slike kunne jeg ha hatt brukt for her oppi det kalde nordland:)
De lyslyktene du lager er så flotte! Nydelig sommergrønn farge:)
Ha en fin torsdagskveld:)
Karen

Siri sa...

Så fine disse var! :-) Man trenger til og med slike i sommerhalvåret nå! Jeg har iallfall brukt mine tøfler mye også i sommer ;-) Klem Siri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...