mandag 30. juli 2012

Søtt trekk til blikkboksen:))

 

Hei hei:)

I går heklet jeg et trekk til en hermetikkboks.......noe ala trekket
til lysglassene:)
Men denne fikk noen søte " sølv/glass" hjerter rundt kanten.....

 

Hjertene er limt på men trekket har jeg sydd fast i boksen:))
Heklet litt ekstra i høyden som jeg så brettet inn i boksen........men før det
borte jeg hull rundt kanten:))

 

........ og så var det bare å sy trekket fast med 
litt hampsnøre:))

 

Synes det ble veldig fint med de "sølv" hjertene rundt kanten.....som tar
opp igjen "sølv" fargen på boksen som en skimter gjennom hullene i trekket
lengere nede:))
Kansje denne søte boksen blir til ei søt jente som skal begynne
på skolen snart:))

Ha en fin fin kveld dere!
Her skinner sola.........selv om det er meldt tordenvær hihi:)
men alt kan jo plutselig skje med været....

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Kjempekoselig trekk til boksen, og så artig til ei skolejente!
Jeg fikk den herligste gave i posten i dag, tusen hjertelig takk!!..blir vel med i innlegget mitt i morgen;)
Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

Bjørg Pedersen sa...

Helt genialt!!! Likte den ideen! :-D

Janne sa...

Åh, så fint!:))

Gleder meg til jeg får lysglassene;))
Klem!

Anne sa...

Helt herlig Janne ..
riktig noe for småjenter dette ..og store jenter så klart!
Sol,regn, hagl,vind..alt etter som..
slik går nå dagene.
Har i alle fall fått vært ute i herlig temperatur i dag.
God natt !
klem Anne

Marlyn sa...

Utrolig fin farge på den boksen! :)

Karin sa...

Hallo Janne.
Stilig rosa boks ja.
Drittfin var den.
Ideene yngler jo værre en i maurtua jo.
En dyktig liten pike er du.
Stor klems fra meg Janne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...