torsdag 5. juli 2012

Tid for noe i grått:))

 

Heisann:)

I det siste har det blitt mye hvitt hvitt på syfronten.........så nå er
tiden inne for litt grått:))
Har fått såååå mye gratis reklame for mine produkter.....og jeg må bare
takke og bukke til dere alle. TUSEN TAKK !!
(til dere som ikke har blogg også:))

Elsker hvitt, blonder og vintage........og grått, så da blir det mye i den duren:))

 

I går fikk jeg en ladning med grått bomullstoff...pluss mye annet gøy:)
- så hvis det blir regn (som yr mener) i helga, har jeg mye
jeg kan finne på innendørs:))

I dag "måtte" jeg sy litt av det nye grå stoffet og endte opp
med et putetrekk, pose-pose og en liten oppbevaringspose........

 

Dette skal jeg ha selv......
- er i tvil om jeg skal "dille" litt mer eller bare ha det slik:))
Har også fått inn 3 nye motiv til dette grå stoffet, så jeg gleder meg veldig
når det blir klart til bruk..

Har også laget meg en ny logo:))
og bestilt min egen kaffekopp til hobbyrommet........:o))

 

Den er fra Vistaprint.....har aldri shoppet der før - så jeg ble
litt revet med......det andre skal dere få se
når jeg får det i hus:))

Gratisreklamen sprer seg..............

 

- og gutter trenger vel også et putetrekk eller en stoffpose
til alle bæreposene:)))

Har en del linker til forskjellige morsomme sider som du kan
laste opp ditt eget bilde.......og jeg kan jo dele noen av de med dere..

  

 
 
KOS DERE OG HA EN FIN FIN KVELD !!

10 kommentarer:

Tovepia sa...

Skikkelig artig bilde på slutten her:)) Grått og hvitt er nydelig, passe pynta, synes jeg..må ikke bli for mye:))
Herlig med egen kopp også,da:)
Her er det varme, men sola forsvant..
Kos dæ, klem;)

Edny sine puslerier sa...

Rene kjendisen du nå da;) Det er i alle fall vel fortjent! Så mye fint du lager, og så produktiv du er;) Nyt kaffien og kos deg med symaskina;)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Nydeligt i grått og lekker ny design :))

Klem Heidi

Janne sa...

Hahaha, jeg ler meg i hjel, du er festlig da! :)))
Utrolig morsomt med det bildet på slutten her, skal jammen leke meg litt inne der jeg, og! hihi:))

Du er så flink, så flink! Puter og poser og det ene etter det andre.... flinka!!

Sjekk bloggen for MITT nye putetrekk, litt mer retro da, men jeg ble superfornøyd...:))

Klem!

RugdeLykke❤ sa...

Smiler, herlig! Har lagt bloggshoppen din til i bloggrullen min, er helt forelsket i siden din jeg! Så mye nydelig du lager! Gleder meg til du kommer over i lyseblå-dilla .. hinthint :o) Med 2 prinsegutter, er hjemmet vårt noe preget i de toner ;) Nyt sommeren så lenge!

Gunn sa...

Hei, det var kjempe lekkert, du er utrolig flink og kreativ:-)

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Du er så kreativ du :) Nydelig gråfarge! :)

Mor Inger`s hus sa...

Du er bare sååå god på kreativitet.

Og takk for tips om linker.

Klem

Daisys home sa...

Flinke Janne ;)
grått er jo en nydelig farge da, bare elsker grånyanser:)
Ha en fin start på helgen
klem sissel

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Kjempefint! Tror de putene er flotte som de er, må ikke bli for mye pynt heller. Hvordan får du tid til å sy så mye? Du er jammen flink! Ha en fin kveld! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...