fredag 3. august 2012

Enkel, men akk så fin:)))

 

.......og litt selvskryt er bra i blandt:))

Nå har jeg heklet trekk til hapåglass og de har jeg
nå lagt ut i bloggbutikken min:))

 

Lysglassene med trekk gikk fort unna, så nå prøver jeg
om det er noen som trenger kun trekket:)
Internett bugner av slike trekk, men synes alikevel alle har sitt
eget preg og sin egen sjarm:)

Så må jeg skryte litt av en annen Janne:))
JannePanne har startet bloggbutikk og selger ting hun lager
selv - hun er virkelig en kreativ sjel:))
Ta en titt HER på butikken hennes..

Her i Kristiansand skinner sola i dag - YOOUUUHUUU:)
Måtte den skinne like mye der du er også......

Ønsker dere alle en superflott og god helg!
 

10 kommentarer:

Karin sa...

Hallo frue
Stilige lysglassholdere.
Må nok prøve en slik.
Ha en tørr og solrik helg.
(vi drukna nesten i går kveld og i natt, svømmeføtter og snorkel blir det neste) hi,hi.
Kjempeklems fra meg Janne.

Janne sa...

Hei du!

Så herlig promotering da;)) tuuusen takk:))

Nydelige trekk, tror du de passer til babybarneglass?? jeg har mange av de, så tenkte jeg skulle begynne litt julegaveinnkjøp hos deg...;))

Klem!

Velkommen til min kreative verden sa...

Du er virkelig Dronningen av klær til lyslykter. Vakkert og mye annet fint også. Fin variasjon

Mormor Inger sa...

Berre lekker!!! Snart er HaPå-glasset tomt, og da.... skal jeg prøve meg :)
Sol her og, innimellom skyene ihvertfall ☼
Go' hælj og klem fra Østfold!

Eli's lille rede sa...

Ja, man er nødt til å skryte av seg selv iblant;) De lysglassene dine er jo sååå lekre, og hadde jeg ikke heklet selv, hadde jeg nok kjøpt av deg. Tror nok jeg skal begynne å spise Hapå igjen, så jeg får noen glass til jul. Flotte gaver, og Hapå er jo godt. Spiste mye av de når jeg var liten. Jaaa, sola har skint i hele dag, og det var deilig siden det bøtta ned i hele går. Ha en fin helgestart!

Klem fra Eli:)

liven sa...

Det går unna hos deg...både med heklenålen og salget...så bra!
Hadde en på døren her som fikk glass av meg...hun gikk tom :)

ønsker deg en fin helg :)

Petrine sa...

Klart selvskryt er lov - ihvertfall når en lager noe så fint :)
Ble så fint med den pynten på også ♥

Tino sa...

Helt nydelig Janne, så flink du er!
Klem T

MissMette sa...

Superskjønne ღ du er kjempeflink :) Skjønner godt at de gikk unna... Tusen takk også for koselige ord på bloggen min - og at du ville være med på min giveaway :) - ikke alltid jeg heller får tid til å legge igjen noen ord hos andre bloggere, men prøver å titte innom de fleste :) Koselig i alle fall at du ser innom ღ Ha en fortsatt fin helg og nyt sol og godt vær, klem fra Mette

RugdeLykke❤ sa...

Hei søte du! Du er så flink! Nydelig!!Lurer på om du hekler disse i større størrelser? Så nemlig noen som hadde heklet rundt den runde eksen hvor en har tennbrikker i. Har du noe slikt på lur?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...