onsdag 1. august 2012

Med heklenål og drill..........

 

........... og noen få meter med garn:))
Ja, da ble det plutselig en ny variant av en oppbevaringsboks..

 

Først heklet jeg litt av hvert av firkanter og sirkler...så heklet jeg det som skulle
bli kanten oppe på boksen...
Med drillen og metallbor lagde jeg en hullkant øverst.

 

Kanten oppe er heklet i 4 omganger med staver:))
så har jeg sydd den fast med hampsnøre......

 

Litt fort i svingene var jeg, så sømmen på boksen kom litt
nærme heklepynten......som er limt på:)
Tenkte å ha denne inne på badet........for når jeg vrenger lommene mine
i klærne som skal til vask - finner jeg ganske mye av diverse
skruer og bits:)))
Da kan denne boksen være grei å ha til slikt:o))

Så må jeg takke for alle kjempekoselige kommentarer fra dere!!
og ikke minst lykkeønskninger ang. sønnen:)

HA EN FIN FIN KVELD DERE !!
 

11 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Denne var bare helt knæsj!! Takk for alle gode idéer du deler;)

lavendel mio sa...

Nydelig boks du har laget!!
Hvor får du det ifra??
Takk for at du deler alle dine gode ideer med oss:)
Klem Hanne

Mormor Inger sa...

Så smart!!! Ja utrolig hva man kan finne i lommer..

Marits Hverdagsgleder sa...

Din kreativitet tar ingen ende ser det ut til :)

drudeblaa sa...

Hei. Nå har jeg lest meg nedover bloggen din, som jeg fant på NIB. Så mye fint du lager. Ser forresten at vi bor i samme by. Jeg legger meg til som følger. Hilsen Drude

Tino sa...

For en herlig kombinasjon da hehe- drill og heklenål. Uansett ble resultatet flott!
Ønsker deg en fin dag!
Klem T

Karin sa...

Hallo Janne.
Bare en ting å si. Stilig.
Ha en regnvåt og fin dag.
Klems Karin

Lithe sa...

Jeg må bare le,og spør meg selv hvor du tar alt fra.
Nok en gang et flott resultat :)
Ønsker deg en flott dag, regn eller ei:D

Klem

Gunn sa...

Hei
Flott boks, blir helt matt av alle dine ideer.Du lager veldig mye flott.

1001ting sa...

Whooo, den var stilig!

Janne sa...

Fine du:))

Atter en gang noe lekkert fra deg:))
Jeg leste overskriften først, og måtte le... drill og heklenål??? Må jo bare se hva du har drivi med nå;))

Er så fornøyd med glassene fra deg altså, har fått mye skryt fra de som har vært på besøk her;))

Du, jeg har forresten åpnet en bloggbutikk selv...*takk for inspirasjon!* føler jeg kan utnytte bilder og tekst litt bedre på en bloggshop enn på epla. Men, du kan da slette linken min på bloggshoppen din, den til epla, og gjerne;)) legge til en ny lin k til min nye bloggshop! Hadde vært supert:))

Phu, langt innlegg... :)
Håper det går bedre med sønnen <3
Goood klem til deg, søte du:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...