torsdag 9. august 2012

Mellom malestrøkene........

 

Hei å hopp:)

I gårkveld fikk jeg plutselig flere bestillinger på disse krittavlene......så i dag
måtte jeg lage opp litt mer:))
Jeg maler 3 strøk med tavlemaling, og mellom strøkene ble det
nye trekk til lysglass:)

 

Det går jo fort mot vinter og advent.....( for de som hekler hihi) så
tanken med disse fargene i isblått og syrinlilla er til den
mørke kalde vintertiden:))
Men selvfølgelig er det nydelige farger som passer like godt til
en nydelig sommerkveld:))

Har bare heklet en i hver farge.......men kvelden er ung, og ellers er det stille
og rolig fra " ambulansenytt" - bank i bordet!
- så om alt går etter planen, kommer det nok nye hekletrekk ut på
shoppen i kveldingen:))

Skal også sette av litt tid til blogglandia......
Tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer og lykkeønskninger
ang. sønnen!:)
Dere er så skjønne alle i hop:)

HA EN FIN FIN KVELD !!

8 kommentarer:

Janne sa...

Ikke for tidlig med jul, er i gang selv med planlegging;))
Du, kjære deg... hva dere går gjennom! Utrolig hvordan du klarer å fortsette med slik pågangsmot oppi all dramatikken... men på en annen side er det en flott måte å holde seg "igang" på, stå på Janne!

Nydelige glass... :))

God klem, tenker på dere! <3

Lonni´s verden sa...

Det er klart du får flere bestillinger, så fine som de er.
Klem fra Lonni

Gunn sa...

Hei
Lekre trekk og tavler:-)Ha en fin kveld

Nennes sa...

Lekkert :) håper sønnen din blir bra, har selv en sønn som har vært mye syk og på sykehus :( det er det værste som finnes at barna ikke er friske. Klem og gode tanker til deg og dine.

Anna Berit sa...

Åh så nydelige farver på disse lyslykter. Og tavlerne er ikke mindre flotte. Du er bare fantastisk dygtig og initiativrig. :-) Spændende med din søns operation i næste uge og jeg sender så mange positive ønsker og tanker, som jeg overhovedet kan, til jer. Du skal også have tak for dine søde kommentarer hos mig!! :-)

Knus fra Anna Berit

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :) popper bare innom for å si at du er så flink, kreativ og energisk :) At du får tid til alt er jo helt supert :) Keep up the good work! De hekla lyktene var supersøte, jeg fikk lyst til å hekle igjen.. og jeg har ikke tid. Her fotograferes det og males hus på høyt nivå :) Håper det går bra med dere og sønnen! God helg Janne! Stoor klem

liven sa...

Heisann
Litt reklame for deg på bloggen min idag :)

ønsker deg en fin helg!!

Ann-Jorun sa...

Hei på deg. Først vil jeg takke for at du la deg som følger på bloggen min. Ser du er i heklemodus du og. Kjempe fine lykter og tavler.
God helg til deg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...