søndag 12. august 2012

Nok ei helg er over.......og litt fortvilet

 

Og denne helga som alle helger går så alt for fort:))
Kansje det har noe med det å gjøre at jeg ikke kan " sitte stille" haha..
I dag har jeg forresten sittet litt stille - mellom det å vaske tøy, tørke tøy
og opp og ned til hobbyrommet for å bare "MÅ" gjøre noe der også:))
Og når jeg først satt stille - ble det 3 nye lystrekk i grått til:))

Hele lørdagen var vi til Åseral....... for å sjekke hytta, og for å besøke
svigers og svogers:o))

 

Her er Nesland og svigers bor på gården oppe til høyre..
Herlig sted, og i går hadde vi en herlig sommerdag også:)
( bilde er tatt fra bilen i fart, og litt gjenskinn i bilvinduet..)

 

Vi har ikke vært på hytta siden i mai tror jeg.......så hjelpe meg som det
så ut der - MYE UGRESS kan en trygt si:)
Ble ingen bilder av hytta......bare denne herlige sommerfuglen:)))

Ellers er jeg noe fortvilet over at jeg ikke klarer å legge
igjen kommentar hos Grethe (hjertedama) som har laget seg en ny blogg.
Har prøvd og prøvd og får bare beskjed om å logge meg inn på et eller annet....
Så hvis Grethe leser dette eller andre som vet hvordan det skal gjøres, så
setter jeg stoooor pris på hjelp:)
 ( har også sendt mail til henne - men det virket heller ikke)

OPPDATERING
Eldstesønnen kom nettopp innom og forklarte meg litt om passord/brukernavn hehe)
så nå har jeg klart det :))

ØNSKER DERE ALLE EN FIN SØNDAGSKVELD !!

10 kommentarer:

Linda sa...

Koselige sommerbilder!
Ha en fortsatt fin søndag:)

Klem Linda

Bente`s Hobbyrom sa...

De er knallfine de lyslyktene og det er så koselig når man tenner på om kvelden :O) Tenker dere får litt av en sjau på hytta for iår har jo alt som ikke skal gro poppet opp i rekordfart ....lykke til med det hihi . Klem fra Bente :O)

Janne sa...

Så fine trekk:))
Mulig jeg bestiller noen blå av deg etterhvert også, om du har flere:)

Her har vi hatt strålende solskinn, skikkelig sommer! Så deilig <3
God søndag kveld til deg:))

Klem Janne:))

Ps, godt det løser seg innimellom!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Synes det er helt greit å få hjelp av ungdommene iblandt :)))

Nyt kvelden
Klem Heidi

Gårdsjenta sa...

Så kjempeflotte de var! :) Du er så flink :)

Nydelig sted da! herlig med slike sommerdager :)

Mormor Inger sa...

Flotte lykter! Jeg har også prøvd - og faktisk klart å få til heklelykter! Takket være bloggere både her og der, deg inkludert!
Tusen takk - og jeg kommer rett inn på den bloggen du nevner. Så takk for tips til nok en blogg :)

Hulda sa...

Flotte trekk du har heklet til lysglassene, ser ordentlig fint ut. Nydelige bilder fra en flott sommerdag også. :)

Mor Inger`s hus sa...

Så herlig at vi endelig har fått noen sommerdager, og kan nyte livet utendørs.
Kjempefine hekletrekk til lysglassene.

:) Inger

Tovepia sa...

Av og til har jeg inntrykk av at nettet/blogger driver gjøn med meg, men det er vel bare jeg som ikke funker..:))
Nydelige lystrekk igjen fra deg! Utrolig hva du rekker mellom det en e og det andre;)
Sola skinner i Trondheim, gjett om jeg nyter den;)
Klemmings fra mæ;)

Anna Berit sa...

Så nydeligt og det passer så fint til det "gamle" træ. :-) Og et smukt sted, dine sviger bor. :-)
Knus fra Anna Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...