fredag 31. august 2012

Oppbevaringspose med decoupage

 

Hei å god fredagskveld!

I dag har jeg laget noen oppbevaringsposer av litt stoff og et par servietter..
Har laget litt av dette tidligere, men her om dagen kom jeg over
noen nye servietter, så da måtte jeg prøve meg igjen:o)

De enkle å lage, men tar litt tid fra start til ferdig resultat..
Først må servietten limes på en stoffbit med decoupagelim for tekstil..
så må det tørke i ca 24 timer, så strykefikseres.....

Så skal en ny stoffbit klippes til og sys på servietten x 2
og så skal dette sys sammen.
Til slutt syr jeg på en blondekant rundt som jeg trer i et hampsnøre.
- så når bare alt er klar til bruk, går det ganske kjapt å montere:o)

 


Her har jeg min pose som er fyllt med telys og pynter fint opp
på brettet sammen med lysglasset...
Grytekluten på veggen heklet jeg av siste rest fra dynetrekket som jeg
bl.a. lagde en veske av.. vesken og det andre kan du se HER

Murveggen i kjøkkenet er jeg superfornøyd med - selv om jeg har ødelagt
den litt nederst...Jeg brukte like godt kjøkkenbenken da jeg skulle
slå i noen trykknapper på noen putetrekk - med hammer:o))
og plutselig lå det noen murklumper strødd utover.......
men en vakker dag skal jeg fikse det til igjen - trur eg:)

Så vil jeg takke for alle herlige kommentarer dere gir og ønske dere en
RIKTIG GOD HELG!!

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så skjønn den posen var. Nostalgisk. :)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så nydelig pynt... Både posen og lysglasset :)
Du gir vel ikke bort oppskrift på de lysglassene??
Jeg skal være med å arrangere julemesse så det hadde vært gøy å lage noen slike :)

God helg!

Klem Anette

Eli's lille rede sa...

Decoupagelim for tekstil visste jeg ikke fantes engang, jeg. Ble jo kjempefin! Jeg har noen servietter liggende, så dette må prøves! Takk for tipset;) Ha en toppers lørdag!

Klem fra Eli:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...