mandag 13. august 2012

Sinnataggen...:))

 

Hei og hopp:)

Nå er snart dagen her som vi har ventet og ventet på.........
Tirsdag morgen - før hanen galer, setter vi kursen innover til Oslo
og Rikshospitalet....
Blir utrolig spennende dette, ettersom alle leger på Kr.Sand sykehus (som vi har
hatt kontakt med) ikke tror på noe av det " vår" spesialist inne på riksen sier...
- og som ga oss et rent og tydelig svar den 13. juni.
Jeg har vært fortvilet, irritert og kansje en liten sinnatagg:))) 
Men endelig er dagen snart her og " ting å tang " ordner seg... 

 

Sønnen får rom på riksen og vi skal overnatte på Holmenkollen Park Hotel:)
- jeg tar nok med meg hekletøyet om det skulle bli
noe dødtid:))
Vinterhvitt og isblått er fargene jeg har fått dilla på nå:))

Ønsker dere alle en fin uke!
Vi aner ikke hvor lenge vi blir borte.....tar nok med meg 
padda også ( ipad) så jeg har litt kontakt med omverdenen:)
 

18 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Lykke til i morra da :)

klem

Mormor Inger sa...

Lykke til med sønnen! Jeg har ikke fulgt med deg så lenge så jeg vet ikke hvorfor han skal dit..
Men jeg vet at Rikshospitalet er et godt sted å være, når man først må dit. Fingre krysses!

Anna Berit sa...

Kære Janne. Jeg tænker på dig og dine kære og vil bare ønske jer al held og lykke med din søns operation i morgen, nu hvor I endelig er så langt! Glæder mig til at høre, at alt er vel overstået, så din familie kan have en god hverdag igen. :-)
Flotte farver du har med til hæklerierne. :-)Det kan kun blive til et fint resultat. ;-)
Knus og mange positive tanker fra Anna Berit

Petrine sa...

Lykke til i morgen!

Har laget et innlegg til deg i kveld! Så fornøyd med pakken jeg fikk i dag vet du :)

Klem

Gunn sa...

Hei
Lykke til i morgen:-)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Er innom for å ønske sønnen masse lykke til med operasjonen i morge!!
Håper dere foreldre klarer å slappe av og tenke på at han er i trygge hender !!

Så må jeg takke for de fantastiske trekkene som kom i postkassen på lørdag:)Og putetrekket, herlig !!
Løkki mi :))))))
Tror jeg allerede kan si nå, at jeg ønsker noen trekk i vinterhvitt og isblått når du har fått heklet opp et lite lager :)))

God tur i morgen, og som sagt
MASSE LYKKE TIL !!

Klem Heidi

Man tager hva man haver sa...

Masse lykke til i morgen, skal sende mange gode tanker østover.

Stor klem

Bodil sa...

Lukke til. Sender gode tankar :)

hill`s interiørblogg sa...

Hei søte deg...
Godt man har tro selv og da vil det som regel gå greit. Lykke til i morgen.
Klem fra Hill-Iren

LadyLaLaura sa...

Lykke til :) Håper alt går bra! Stor klem fra meg

Ann-Jorun sa...

Lykke til og håper alt går bra.
Klem fra meg.

liven sa...

Hei
Håper alt går bra...og ønsker dere lykke til.
Vet jo ikke hva det er .....men sender dere varme tanker.
klem!

Tino sa...

Lykke til, krysser fingrene for at alt går bra!
Klem T

Turid sa...

Får si veloverstått -håper at alt har gått bra.

Nennes sa...

Håper at er bra :)

Anonym sa...

Håper det har gått bra med sønnen din. du har enn flott blogg med mange fine ting:) lene

Janne sa...

Massemasse lykke til med gutten deres, krysser fingre og tær og alt:)
<3

Fint du har med deg litt å gjøre, kan jo fort bli litt tid til overs...:)
Goood klem til deg <3

Solstrålå sa...

Håper alt ordner seg til det beste!
Tenker på dere!
Goe klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...