fredag 10. august 2012

Voooops, det er helg:)))

 

........og den kom fort denne uka:)))

I dag ble det enda et nytt hekletrekk til, nå til stort syltetøyglass:)
Mønsteret er noe jeg diktet selv, og jeg har falt
pladask for dette:o))
Har brukt det samme mønsteret på alle lystrekk, bare skiftet
ut litt på garntype og størrelse på heklenål:)

De siste dagene har vi hatt sol sol sol:))) Nyte nyte:)

 

Bilde er tatt før kl 06.......i går, og ikke vet jeg hvorfor jeg var
våken da:))
Har tatt mange soloppgangsbilder........og merker godt at vi er i august:)
Midtsommer står den opp 04.30 - og da har vi den rett inn i stua - egentlig
deilig å ha den inn i stua på morraen og ikke på kvelden, da det
fort kan bli tv titting:o)

Nydelig sol ja og deilig temperatur...........men pingle som 
jeg er, har jeg ikke hatt et snev av en tanke i hode om det å bade:o))

 

De av våre som bader dagen lang, er disse to i hagedammen:o)))
Her har de fått en flyte-hortensia til pynt:))
- de var veldig nyskjerrige på den - men oppdaget fort at den ikke kunne spises:)
( de tenkte nok sitt - fjase kjerring, eller har de forresten hjerne (?)

Hadde planer om å henge meg på hos Helene på mandagstemaet som 
forige gang var " flytende " men som nevnt over går dagene
alt for fort, og plutselig er det helg igjen:))

GOD HELG TIL DERE ALLE!!

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott med gullfisk ute i dammen, nydelig er den. Fint soloppgangsbilde du har tatt.

Petrine sa...

Utrolig stilig bilde med fiskene :)

Hmm... nå har jeg kikket så lenge på disse hekla trekkene dine at jeg må nok legge inn en bestilling :)

God helg ♥

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Nydelig soloppgang og herlig fiskedam :)
Jeg er nok ikke våken så tidlig på mårran, og jeg ser jo her hva jeg går glipp av :)
Gleder meg til pakke kommer i posten :)

Natta til deg Janne og god helg
Klem Heidi

Turid sa...

La inn en trivelig kommentar om alle dine kreative sprell-vet da søren hvor den ble av , men en plass der ute i "cyber space" svever den.....
En flott august lørdag til deg!

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Ja uken har gått fort,vore for trøtt til å holde på med så mye hobby,men litt har det blitt!Jobber 100% nå,og neste uke,er glad det ikke er slik!Penger er ikke alt,helse og velvære teller mer for meg,enn arbeid,pensjonspoeng osv.Håper dere har det bra nå,kos dere!
Beste hilsinger fra Quiltegleder Margrethe

Janne sa...

Herlige bilder, så flott at dere får kveldssol...her går sola ned kl halv sju...! pga noen store trær *grrr..*

Jeg liker mønsteret ditt veldig godt! Telyseglassene blir brukt hver dag, og får masse skryt fortsatt:))

Hvordan går det med sønnen din om dagen nå?

God lørdagskveld da, her er det håndballkampen som står på tapetet;))
Klem Janne:))

MarJE sa...

Nydelig telysglas du lagar. Såg utrulig koslige ut :)
Soloppgang bilete er vakkert!
Så kjekt med fiskar i dammen:))) Ser ut som dei kosar seg der dei luktar :)på Hortensiaen.
Ha ein super kveld.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...