mandag 10. september 2012

Da er vinneren på min hurtig-giveaway trukket:))

 

Og jeg fikk stoooor hjelp av Random med trekningen:))
Bilde over sier litt om vinneren hihi:) Men er tatt fra et helt annet sted
enn der vinneren bor...... for dette bilde er tatt i fart på vei
hjem fra Oslo når vi var innom både på Radium og Riksen....

 

Vel vel vel.......
Da har jeg den glede av å fortelle at vinneren ble........
..........................
............................................

Petrine med bloggen Nederst i havna:))
Random plukket ut nr. 7 og det var deg Petrine - kjempekos:)
Gratulerer!

Til dere som ikke vant i dag og som ikke har meldt dere på min andre
giveaway som jeg trekker den 30.sept.
kan gå inn HER å se mer eller melde seg på:))
Tusen tusen takk til dere alle som deltok på min lille hurtig-giveaway
- blir sikkert en ny en snart - er jo sååå moro med det
som skjer kjapt:)))

Ha en fin fin kveld da - det som er igjen av den:))

3 kommentarer:

Ingrid Andrea sa...

Gratulerer så mye til den heldige:)

loftkroken sa...

Så heldig hun er :)) Kos

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Oi! Vant jeg! Så gøy :)
Hoppende glad :)
Tusen takk!

Adressen min har du kanskje?

God natt ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...