søndag 2. september 2012

Enkle merkelapper:)

 

I dag måtte jeg gjøre et inngrep med å sortere på alle lystrekkene som
har blitt til de siste dagene:)
Og da tenkte jeg at en tom dorull kunne hjelpe til :o))

Jeg klemte den flat og sydde på blonebånd oppe og nede....
lagde hull for hampsnøre, og vips så fikk jeg en
flott merkelapp:)

 

Lystrekkene har tatt helt av, og jeg finner stadig på nye fargekombinasjoner
i forskjellige størrelser
- så det var virkelig på sin plass å ha ei opprydding:) og ikke
minst slippe den tida det tar å lete gjennom haugen etter 
riktig størrelse og farge:o)

 

Synes den passet fint sammen med den røffe kurven:)
Har forreesten heklet nye trekk i dag i sort og i 3 størrelser......Har ikke
lagt de ut på shoppen enda - må ta litt bilder først:))

 

Nå var det idèen med dorullen som jeg ville vise dere:))
Disse er av det enkleste slaget, og håndskriften min er ikke bra:) men en
annen idè med slike er å lage bilde med tekst i et redigeringsprogram
- printe det ut og lime det på:))

Tiden går såååå utrolig fort i godt selskap:))
og den 10.sept. har jeg 2 års bloggbursdag på denne bloggen....og
da tenkte jeg å ha en giveaway:)
Kommer tilbake til dette senere, så heng med:o))

HA EN FIN FIN SØNDAG DERE !!
 

3 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Nok et smart tips fra deg Janne !!

Du har virkelig fått dreisen på lystrekkene dine :)
Glad jeg kan pryde mitt hus med gobiter fra dine kreasjoner :)))

Fin fin søndagskveld til deg
Klem Heidi

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Du tar i allefall pusten fra meg.For en energi,heng ikke med hode,selv om du kunne det,så mye motgang dere har måtte takle i sommer.Flott alt du lager og skriver om på bloggen.Har du prøvd å hekle lyshus/skåler av garn som ligner på opprevne t-skjorter,remser?Det første eg tenkte på var badematter,da vi fikk inn garnet i butikken,veldig inn i Kinsavik,røff stil blandt ungdommen!
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

Tino sa...

Så kjekt det var, takk for tips1
Ønsker deg en fin ny uke!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...