tirsdag 25. september 2012

Fra skog til vegg:)))

 

I går var jeg en snartur på skauen.........fordi jeg trengte litt
ingredienser til litt veggpynt:))
Vi har skogen "like om hjørnet" så turen gikk unna på 20 min:)))
Jeg tok med meg fotoapparatet - i tilfelle noen lurte på hva jeg skulle 
i skogen å gjøre hihi:))

Hvis jeg snur meg 180 grader fra bilde over
ser jeg dette

 

Det er rett og slett en herlig plass vi har " bak huset":))
En skimter litt av Flekkerøya helt ytterst og Oksøy fyr.......

 

Vel hjemme og etter en kaffekopp.......ble det to hjerter av lyng..
Den til venstre har litt tyttebærlyng også og henger
på ytterdøra:)
Denn andre ligger fremdeles på arbeidsbordet, men i morra tenker
jeg den kommer på plass:)

 

Hjertene lages enkelt med en litt tykk ståltråd (Biltema) og en tynnere
til å surre fast lyngen med.....

Ellers holder jeg på med "alt" for tida hihi...
Begynnte i et rom......så smittet det over til yttergangen, stua
og spisestua...

 

Dette er vel den mest ryddigste plassen i huset akkurat nå hahaha:)))
Så da måtte jeg "rote" til litt i bokstabelen:)
Så her ser dere hva jeg bruker bøker til:)) En serie med 9 bøker
av Elias Kræmmer ble til en lampefot på 1, 2, 3:)
En trenger bare et bor og en drill......og en rør til ledningen:)))

Vel vel, nå er klokka snart 22 og middagen straks ferdig:)))
Yngstesønn sluttet jobben kl 21, så da passet det slik...........
..............eller har jeg dillet for mye og for lenge i dag tro:)))

Middagen er svinekoteletter.......som jeg steker fort og galt og så
koker en time.....deilig..

Nydelig kveld ønskes dere!
 

6 kommentarer:

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Nydelige dørkranser du har laget,skulle likt å ha en slik ja,men da må eg en tur på fjellet,oj,oj!Trim!Synd lyngen varer så kort innomhus,om en ikke spreier den med lakk,hårlakk går grett.Varer litt lengre enn naturell.Nydelig plass dere bor på!
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Ah,for nokre skjønne lyngkranser!!!!!Fekk veldig lyst å lage meg ein:)Flink du er.
Takk for tips og inspirasjon.

Skjønne bilder!!!

Ønsker deg ein fin onsdag♥

Klem frå Mette.

Mormor Inger sa...

Så flotte! Må snart i skauen.. den er like opp i gata her :)

Marlyn sa...

Enda en grunn til å komme seg på skauen! Kjempefine kranser! :)

Janne sa...

Fine!!

Phu, ja, kan vel bare ane meg hva du bobler over med av nye ideer! :-)

stor klem!

Gunn sa...

Hei
Du er veldig flink og gir oss mange kreative ideer, dette var jo helt supert.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...