fredag 7. september 2012

Giveaway hos meg!

 

A V S L U T T E T 

Mandag 10. sept. er denne bloggen 2 år:) og da vil jeg
feire dette sammen med dere.....

Har du lyst til å være med?

Da får du 1 lodd om du legger igjen en kommentar.
1 lodd om du linker til denne giveawayen på din blogg i sidekolonnen.
( bruk da bilde over her )
og 1 lodd om du er eller blir følger...

Alle kan være med og har du ikke blogg må du legge igjen mailadressen din.
Jeg trekker ut en vinner den 30. september.
( husk å skrive hvor mange lodd du tar )

Og det du kan vinne er dette:)

 

Lysglass med heklet trekk i grått
Treskilt " faith makes things possible not easy "
Oppbevaringspose med englemotiv
6 stk serviettringer heklet i grått med sateng sløyfe
1 pk servietter
1 hjerte av stein " Venner "
og 1 hjerte med oppheng " Vintage "

Da er det bare å si tvi tvi og lykke til!

OG GOD HELG!!!

114 kommentarer:

Nennes sa...

2 små lykkelodd :)
Follow your heart and your dreams will come true!

loftkroken sa...

Gratulerer med 2 år som blogger :)
Helt nydelige gaver, så jeg håååper på at jeg trekker lykkeloddet :)

Full pakke til meg :))

Klem Bente

lavendel mio sa...

Grattis med 2 års som blogger:)
Jeg blir gjerne med på trekningen av den flotte premien:)
3 lodd på meg:)
Gratulerer med ny symaskin, hvor har du kjøpt den? Skulle hatt meg en ny jeg og:)
Klem Hanne

Lonni´s verden sa...

Sikke en flot give away du har lavet her. Den må jeg blive med på, hvis jeg da må det. Er det tilladt for danskere at være med. Hvis ja, så deltager jeg med 3 lodder.
God weekend til dig.
Klem Lonni

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Denne feiringen vil jeg gjerne være med på!
Grattis med 2 år :)

Trekker 2 lodd ♥

God helg :)

mormor sa...

fiiiin give-away;) gratulerer med 2år;) 1lykkelodd! god helg! turid.grubben@gmail.com

Ingvild-Christin sa...

Gratulerer med 2 år :)
Jeg har ikke sett bloggen din før nå jeg, jeg er ganske ny her.
Da blir det 2 lykkelodd på meg, jeg legge rmeg til som følger også :)

Ønsker deg en fin helg :)

Synnøve sa...

Gratulerer med 2års jubilum av bloggen din.
Jeg tar to lodd:-)
Klem Synnøve

Dronninghuset sa...

HEI,
gratulerer masse masse,
fint å feire dette.
2 lodd på meg.

ha en fin høst,
hilsen TOVE

Bente`s Hobbyrom sa...

Hipp Hurra med to års bursdag :O) Gratulerer så mye , og jeg vil gjerne være med på giveaway . Krysser fingre og tær for jeg vil gjerne vinne , ønsker meg alt sammen jeg :O) # lodd på meg , klem fra Bente .

Man tager hva man haver sa...

O himlande du, har var det mye fint. Jeg blir helt klart med på denne trekningen, skulle gjerne hatt 100 lodd, men får nøye meg med 3.

God helg og klem fra meg

Hobbydilla sa...

Gratulerer med 2 års blogging:) Jeg ønsker i hvertfall 1 lodd:)) Klem fra Beate

Renate sa...

Gratulere med 2 år og håper det blir mange flere år, for bloggen din er en jeg bare MÅ lese :)
Tar 3 lodd og håper lykken er med meg :)
God helg :)

Elis lille rede sa...

Oj, 2 år har gått fort! Gratulerer så mye! Ja, jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd.

Klem fra Eli:)

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp Janne :)
Klart jeg vil være med på din nydelige giveaway!!! 2 sterke lykkelodd på meg :) Håper du har det fint og at alt går bedre nå! Har hatt en lang ferie og har nesten ikke vært på nett. Ha en superduper kveld videre! stor klem fra meg

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Grattis med 2års flotte blogg,som eg er innom ofte:-)
Min blog er ødelagt i sidekollonene,men om eg skriver et innlegg om din blogg,håper eg det blir til 3 lykkelodd!
God helg!
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

Lithe sa...

Så gøy! Gratulerer :)
Jeg vil gjerne være med å feire deg!
Tar to lodd.
Fin helg til deg :o)

Klem

RugdeLykke❤ sa...

♥ Klart jeg vil være med! For en nydelig premie, på en nydelig blogg fra en nydelig dame ;) Full pott her! Elsker bloggen din og blogg-shoppen din :) Gleder meg til å følge deg videre :) Nyt helgen så lenge!!Klemmer

Elise sa...

Gratulerer med 2års dag på bloggen:) Jeg vil gjerne være med på din give away og tar 2 lodd, ett for kommentar og ett for følger:)
Ha en riktig god helg , klem fra Elise

Inspirasjon fra Elin sa...

Gratulerer med bloggjubileum. Jeg vil være med og tar 2 lodd(kommentar og er følger).

Anonym sa...

Gratulerer med to årsdagen med bloggen din! Leser den ofte.
Et lodd til meg..

Marithaaverstad@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med to års dagen :) så utrolig mye fint du har i butikken din! Da ble det ett lodd på meg. Email adressen min er: Shuggah_89@hotmail.com
Krysser alt jeg har :)

Mor Inger`s hus sa...

Til lykke med 2 års dagen.
Og så fine give away`s.
3 lykkelodd på meg.

:) Inger

mormormonashjørne sa...

Gratulerer. Vil gjerne være med og tar 2 lodd, følger og kommentar.
Krysser fingrene for den flotte premien.

Ha en fin kveld.

Gyngestol og kaffigrut sa...

Gratulerer med to års dagen som blogger!
Klart jeg vil være med på feiringen, jeg krysser fingrene for mine
to lodd!
Ha en fin helg!

Anne sa...

Gratulerer Janne !
Så klart jeg blir med på feiringen!
3 lodd ..og SÅ skjønne premier da !
Klem Anne

Mormor Inger sa...

Gratulerer!!!
Jeg tar 2 lodd, tusen takk :)
Klem til deg og go' hælj!

Nina Kristin Espeland sa...

I'm in! ;) 2 lodd, fordi eg har holdt auge med deg ei stond! :)
Fin helg til deg!

Klem

Gunn sa...

Hei
Gratulere, vil gjerne ha masssssse lodder men tar ett.
Klem

Yulia sa...

Gratulerer med 2 år!
Vil gjerne bli med på feiring:)))To lodd på meg.
Ønsker deg en fin helg

camilla sa...

Hei:)
For en fin give away!!
Må jo prøve lykken..:)
2 lodd på meg da:)

Ha en fin dag.Klem fra Camilla.

Anonym sa...

Gratulerer med snart 2 år som blogger ! For noen flotte ting du gir bort ,,alle jenters drømmeting !Du har en fantastisk blogg ..alltid så mye fint og flott du skriver om ...
Ellers lager du jo så mye lekkert Janne ,,Kommer bestilling fra meg i løpet av dagen ..

Da blir det 1 lodd på meg ...
Klem Tine

HT sa...

Så mange fine premier da! :-)
Må jo bare prøve lykken!
Tar 2 lodd, og krysser fingre og tær... ;-)
Gratulerer med 2-årsbileum, ser frem til å følge deg videre..

Mvh,
Hege
(hege@webmail.no)

rule sa...

Gratulerer med 2 årsjubileumet!!! Har vært følger av deg lenge..og gleder meg til fortsettelsen!!! Prøver lykken med 2 håpefulle lodd!! Ha ei flott helg!!! Klem Ruth

Melody sa...

Jubileumsgave ? Supert. Eg er med med 1 lodd. Hilsen Melody

Refleksjon på livsvegen sa...

Gratulere SÅ kjekt!
Bloggebursdag på min bursdag er ikkje dumt!

2 lodd på meg!!

God helg :-)

Anonym sa...

Nydelig blogg du har.inne å ser her stort sett hver dag. Gratulerer med2år. Ett lykkelodd til meg da jeg ikke har blogg. Anettv81@hotmail.com

Mandelhjärta sa...

Gratulerer! :)
Super give away! Jeg blir gjerne med og prøver lykken med 3 lodd.
Ønsker deg en fortsatt fin søndag! :)

Charlotte sa...

Gratulerer med 2 år! :D Bra jobbet, bloggen din er flott!

Tar et lodd, jeg :)

Tone sa...

Hei Janne

Gratulere med 2 års dagen - en kjempeflott blogg, tror det er den beste jeg er innom.
veldig fornøyd med pakken i posten

Hilsen Tone

Lynetmor sa...

Hei, så spennende, jeg tar 3 lodd jeg :-)

♥Grip Dagen♥ sa...

Gratulerer med 2 årsdagen.
Jeg blir med på din Give Away
og tar 3 lodd.Glotte ting.
God søndag!
Hilsen Ella.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Klart jeg vil bli med Janne !!
Superfin premie da, og grattis med 2 år som blogger :)

Siste forsendelse er i hus, og jeg er kjempefornøyd :)))

Lekkert med hvitt på hvitt !!!

Tar 3 lodd :)))

Ha en superduper søndag fortsatt
Klem Heidi

Tovepia sa...

Hjelp, hva jeg har gått glipp av!!
Klart jeg er med: 2 lodd:))

Ingrid Andrea sa...

Hurra for bloggen din som fyller to år:)) Jeg blir gjerne med på feiringen og med i trekning om superfine gaver med 3 lodd!

Anonym sa...

Gratulerer med to år! jeg er ivrig følger av bloggen, og lar meg inspirere av alle dine kreative påfunn! Giveawayer alltid gøy, tvi, tvi til meg;-) Astrid

Janne sa...

Hurra for to år! Pussig, jeg og begynte å blogge på dagen for to år siden, den 10 sept! Moro:)
Du var vel en av mine første følgere, det husker jeg godt!

To lodd på meg! Fiiine premien!!

Klem til deg:)

Inspirert sa...

Så fine ting og gratulerer! Tusen takk for de fine tingene jeg fikk på gjettekonkurransen din! Jeg tar 2 lodd her jeg. God mandag. Therese

Mona sa...

To lykkelodd til meg. Som vanlig har jeg sjeldent flaks, men jeg krysser fingre og tær. :))

Hiks sa...

:-)
2 lodd på meg !!

Anonym sa...

gratulerer.
hiver meg på trekningen jeg og
monast81@hotmail.com

RoseSommer sa...

Så utrolig fine ting du gir bort!
Kan jeg få 3 lodd?

Anne sa...

Gratulerer! Hiver meg med og tar 2 lodd :)

Olea sa...

Hei :)

med så flotte gaver som du har så vil jeg gjerne være med og tar to lodd :)
KLem :)

Mette`s verden sa...

Hei Janne.Fy flaten for ei kreativ dame du er og så mye fint som du lager.Hvor henter du din energi fra????Send litt til meg.Jeg liker håndarbeide og så må alltid ha noe i hendene.Må få gratulere deg med 2 år som blogger og tar 2 lodd.Krysser det jeg kan for og vinne noe fra deg.Ta gjerne en tur innom min blogg og se hva jeg gjør.Klem Mette.

Sirius sa...

Gratulerer med jubileet! Jeg blir gjerne med og trekker tre lodd :)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Klart eg vil vere med!!!!Kjempefin premie:)Prøver lykka med 3 lodd.

Give away hos meg også om du vil;)

Ha ein fin dag♥

Klem frå Mette.

Caroline sa...

Gratulerer med bloggen som er 2 år;)
Så mye fint du vil dele med oss lesere!!!
Jeg blir selfølgelig med i trekningen,3 lodd på meg:)
Klem Caroline

Edny sine puslerier sa...

Gratulerer! Sååå mye du har fått gjort og så mye fint og inspirerende du har laget i løpet av to år!! Full pott på meg med 3 lodd;)

Ingrid Louise sa...

Fantastisk blogg,premie og tall!! ;-)
Gratulerer med 2 år!! ( Og tips om Give Away )
2 lodd til meg,klm ingrid l

Julie sa...

Jeg er med!
3 lodd til meg!!
Så fantastisk vakre premier!!
God helg!
Klem fra Julie :-)

Anonym sa...

Grattis! :)
Deltar gjerne med 2 lodd - følger og kommentar.

Mvh Beate
lillemeg26@hotmail.com

Tina T sa...

2 lodd :)
ha en fin helg :)
tina.triger@live.com

Camilla sa...

Hei! To lodd på meg :)

Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Anonym sa...

Jeg har lyst å være med - 1 lodd:-)

marlbak@online.no

Stina H. sa...

Jeg deltar gjerne med 2 lykkelodd!
Nydelige premier :-)

Therese sa...

Hei, Gratulerer så mye med 2 år :)

Du har en nydelig blogg her og jeg vil gjerne være med i trekningen med 1 lodd. Er ikke sikker på hvordan jeg blir en følger.

gullkorn1001@gmail.com

linnerud sa...

2 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Ida sa...

Jeg tar med meg to lodd :)
Fortsatt god helg!

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Nydelige premier! Jeg trekker 3 lykkelodd og krysser fingrene. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/09/vinn-hos-jannes-kreative-verden.html

Klem

Anonym sa...

Hei!
Fine premier!
Jeg tar gjerne 1 lodd til trekningen :)

i_Sen3@yahoo.no

marit´s,,, sa...

Så flott gave ,jeg vil gjerne være med.
3 lodd på meg .

Ha en fin kveld ,Marit.

Beate M B sa...

Hei, hei! :D

Jeg vil veldig gjerne delta, men har ikke egen blogg. Trekker derfor 1 lodd.

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Dan-Eirik Hætta sa...

2 lodd til meg

Wendy sa...

Får vel prøve 1 lodd her da :)

wendyydnewl@hotmail.no

lineslilleplass sa...

Blir med eg :-) 3 lodd på meg :-)
He en toppers Søndag :-)
Klem i fra Line

Britt Helen Waldum sa...

Gratulerer med dagen :)
Kjempe fin blogg:)

2 lodd på meg, og håper jeg er heldig :)

klem fra Britt Helen

Signe Helene sa...

Hei hei :)
Gratulerer med 2 år!
Feirer gjerne med deg og tar 1 lodd!
Håper jeg har vinnerlykke :)

(signe4@hotmail.com)

Ole-Martin sa...

Jeg tar med meg to lodd.
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Anonym sa...

Ønsker å være med og prøver lykken med kun 1 lodd! :)

Klem fra Charlotte

(charlotte85win@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei på deg!

Det blir dessverre bare 1 lodd på meg, da jeg ikke har blogg.
og ikke klarer å legge meg til som følger med dette nyeste systemet som alle blogger har fått. Har forsøkt gang på gang, men kommer ingen vei.
Håper det er lykkeloddet da, fpr det var en så nydelig premie!!
Gratulerer så mye med dagen!

Vennlig hilsen Guri Marie
guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Christine sa...

Hei hei
Gratulerer så masse med 2 år i blogglandia!
Jeg blir gjerne med å feirer, og trekker 3 lykkelodd.
Det var en utrolig nydelig gevinst du har valgt ut, så krysser fingre og tær her;)

Ha en flott dag videre!
Klem fra Christine

Mine diller♥ sa...

Gratulerer!
Eg blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd :)

Finfin mandag til deg!
Klem

ingridsboble sa...

Gratulerer med flott tall!
Jeg trekker 2 lodd og krysser fingre :)
Ingrid

Monica's Verden sa...

Prøver lykken med 2 lodd.
#1 Kommentar
#2 Følger bloggen videre..
ønsker deg og dine en kjempe fin uke videre..
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Krusmynte sa...

Gratulerer så mye:)
Så herlig gave du skal gi bort. Jeg vil gjerne være med i konkurransen om å vinne. Jeg la deg til på bloglovin så jeg kan følge deg der,så blir det 2 lodd på meg:)

Laila.lovseth sa...

Jeg vil veldig gjerne delta med to lodd. Kommentar + følger!

Kjempefine premier! Så krysser fingrene for at det går min vei ;-)

Mvh Laila Løvseth
Laila.lovseth@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg tar gjerne to lykkelodd. Følger bloggen også :)

- Karina
(karina.bolseth@gmail.com)

Bekka sa...

Hei :)
Så flott premie! Jeg deltar gjerne og trekker 3 lykkelodd :)
God helg!

Ut på tur, aldri sur sa...

oi! Så fin premie! Jeg tar ett lodd og krysser fingrene!

Solveig sa...

Grattis ... flott blogg og flott premie :-)
1 lodd på meg

Merete K. sa...

Hei :-)

༺♥༻ Gratulerer med 2 år med den fine bloggen༺♥༻

Blir gjerne med i trekningen og takker ja til 2 stk lodd.
Ha en riktig fin høst!

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Tante Titti sa...

Ja takk, dette vil jeg være med på!!
3 lodd til meg!
Titti-klem!

Parkvegens Hageglede sa...

Med så flotte gevinster, så må også jeg prøve lukken!
2 lodd blir det på meg... Alltid kjekt å se og følge med på dine heklerier!

gunn sa...

Gratulere med 2aar, tar 2 lodd.
Fortsatt god kveld, klem.

liven sa...

Jeg vil gjerne være med Janne...kommenterer og følger :)
Klem!

Lisa sa...

Gratulerer med 2 årsdagen! :)
Jeg tar gjerne 3 lodd! Flotte premier!
Ha en fin kveld! :)
Klem Lisa

Jannemor sa...

Hei !
Gratulerer med jubileum :)
Eg trekker gjerne 3 lodd i den flotte jubileumstrekninga di.

Mvh
Jannemor

Linn Larsen sa...

Hei! Det blir 2 lodd på meg.. Gratulerer med 2års jubileum.. Hilsen Linn (linn-larsen@hotmail.com

Tone sa...

Gratulerer med jubileum:)
Trekker med meg ett lodd jeg:))

mette sa...

Deltager med 2 lodder, elsker at læse om alle dine kreative ideer. Hilsen Mette, kmlynghoejen@os.dk

Linda sa...

Hei hei!!Guuuu,for en herlig give away!!!Trekker 3 lykkelodd jeg da:)
klem,Linda

Margrethe sa...

Hei, jeg vil være med og tar to lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

Anonym sa...

Heihei.
Oppdaget bloggen din i dag og ble helt forelsket. Jeg vil gjerne bli med i GiveAwayen din, men blir nok bare et lodd på meg.
Ha en fin uke =)
cathrinerog@hotmail.com

Vivi sa...

Så spennende! Jeg er med og tar 2 lodd!

Anonym sa...

1 lite lykkelodd til meg?

Så skjønn en giveaway,må få lov å si tusen takk at du holder den for oss!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

inga sa...

Also I would like sign up for these super candy.
3 lodd
hugs
Gerda

Beathesbokhylle sa...

kjempefin giveaway og jeg trekker 2 små lykkelodd:-)

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Heisann! Jeg vil gjerne være med på denne flotte give awayen med 2 lodd:) Jeg er allerede følger av den fine bloggen din:) Ha en fin dag!

lapappilon sa...

hello!
I want to play with you...please enter my name....
3 lodder
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Anonym sa...

Jeg er med :D
Deltar med 1 lodd :D
Rannvei Kh
rankh@hotmail.no

Cecilia sa...

Jag hoppas det inte är försent att vara med i utlottnigen din... Jag har även länkat på min blogg
//Cecilia

Fru R. sa...

Heia
Gratulerer så masse Janne, tenk hvor utrolig mye du har produsert disse 2 årene, like spennende hver eneste gang og se hva du har funnet på. Kjenner ingen jeg som er så iderik som deg.
Jeg blir gjerne med, 2 lodd på meg.
Ha en strålandes søndag, nok en kreativ dag for deg sikkert.
Godklem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...