fredag 21. september 2012

Hjertelig velkommen høst!:)

 

Og 4 x hjertelig velkommen til dere!:)

I dag har jeg begynnt så smått å tenke på hva jeg skal
pynte inngangspartiet med i høst...Det blir nok litt
frem og tilbake med pynten før denne fruen
blir fornøyd hihi:)
Men så langt (i dag) er jeg fornøyd...

Hylla på veggen ved ytterdøra har fått 4 hjerter:)
 en liten grein vrihassel og et lysglass.

Det store hjertet er laget av ståltråd og hønsenetting.......så har jeg
flettet bjørkenever i:)
Hjertet til venstre er 2 bjørkekvister som er bøyd og bindt sammen.
Hjertet på lysglasset og utvendig på barkehjertet er fra Nille..

 

Den hvite kurvstolen har fått geiteskinn og i dag ble det
tid til 5 min i sola:))
( hageslangen oppe til høyre får henge en stund til - men grønn å stygg er den :) )

I kurven har jeg de siste interiørblader som jeg så smått
har begynnt å se i...

 


Har fått litt dilla på hekling kan en si, og hekletøyet er veldig vanskelig
å få lagt i fra seg......merkelig nok:))

 

..... og plutselig er det blitt et nytt lystrekk:)

 

På andre siden av ytterdøra i kroken er det også blitt litt småforandringer...
Det nye her er Xantemumen....:)

 

Og pga fargen på den, så kom lyslykta med de lilla lysene i
bort i denne kroken:))
Xantemumen kjøpte jeg i dag på Coop Xtra til kun kr 29.90!!
Kjerrehjulet kjøpte jeg på Skeidar Vågsbygd (min tidligere arbeidsplass)
som nå er lagt ned.....og lyslykta som var brun når den var ny:) er fra
Netthandelen.no
Den kom i sett med 3, så når jeg bare finner nr 2 som fremdeles
er brun, skal jeg bytte ut denne:)))

Da er det helg gitt:)
Ønsker dere alle en nydelig helg!!
Og hjertelig velkommen til dere nye som har lagt dere til her
kjempekos at dere vil følge bloggen videre:)
 

10 kommentarer:

Lithe sa...

Så koselig du har gjort det :)
Kjenner jeg får lyst til å dille og dalle litt selv. Spørs om jeg ikke må til pers med det i morra ;)
Fin helg til deg!
Klem

Man tager hva man haver sa...

Ja her var det en hjertelig velkomst. :) Slike barkehjerter har jo jeg også, de fikk jeg hos deg i fjor før jul. :) Her har solen skint fra skyfri himmel i hele dag, helt fantastisk etter nesten en måned med pøsregn.

Ha en herlig helg Janne.

Klemmer

Ingvild-Christin sa...

Så koselig du har gjort utenfor :)
Det er gøy å dille med slike ting og stadig forandre litt.
Høsten er en fin tid, ihvertfall når de viser seg fra sin beste side med sol fra morgen til kveld, slik den gjør her :)

Ønsker deg en god helg :) klem

Christine sa...

Så utrolig koselig det er utenfor hos deg!

Ønsker deg en koselig helg.
Gode klemmer fra Christine

Ingrid Louise sa...

Så fint du har pyntet til høsten!!
Her har endelig solen kommet og smilt litt så det blir kanskje litt pynting her også i helgen!!¨
God helg til deg,klm ingrid l

Gunn sa...

Hei
Det ble kjempefin Janne, du er flink.
Ha en fin kveld og helg.

Janne i Fagerlia sa...

Trivelig utenfor døra hos deg. Kos deg i helga!

Igi sa...

koselig velkomst på trappa deres! Flott hjerte du har laget.
Klem

Romantikk-takk. sa...

Heia.
Så flott du har pyntet ved inngangspartiet,flinka. Nydelige heklerier i forrige innlegg også.:))
God helg og klem fra Mette.

Bekka sa...

Nydelig pyntet uteplass, masse lekre detaljer som harmonerer godt!
God søndag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...