mandag 10. september 2012

Hurtig-giveaway..

 

I dag for 2 år siden startet jeg og blogge.......og jeg har en giveaway

Men siden det er i dag jeg har bloggbursdag vil jeg
 ha en hurtig-giveaway:))

På 2 år har jeg fått i underkant av 400 følgere - utrolig:)
og i løpet av kort tid har det vært 130.000 unike besøk her på bloggen - kansje
telleren tipper over i kveld:)))

 

Dette kan du vinne om du legger igjen en kommentar, så trekker jeg
ut en av dere i kveld kl 21.
Alle kan være med og til dere anonyme må skrive mail adr.
( kansje det vanker en liten overraskelse med i pakka:) )

HA EN FIN FIN MANDAG !!
Her skinner solen i skrivende stund:))

48 kommentarer:

Janne sa...

Hihi, førstemann:))

Jeg er med!
Og: GRATULERER MED DAGEN, JANNE!:))

Finefine bloggen, digger den:))

Klem og kos til deg:))

Yulia sa...

Hei,
Gratulerer med dagen!!!
Jeg vil gjerne bli med jeg og:)))
Ønsker deg en fin uke!
Gleder meg å se nye innlegger fra deg:)

Nennes sa...

Hurra :) gratulerer!

Follow your heart and your dreams will come true.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

G.R.A.T.U.L.E.R.E.R med 2 års dagen i dag Janne !!!
Vil ikke gå glipp av dette, så her får jeg bare krysse fingrene :)
Ha en super mandag og ny uke

Klem Heidi

Bjørkli Søndre sa...

Gratulerer med 2 års dag! Og for noen herlige tall å feire! :-)

Ønsker så klart å være med i trekningen!

En flott dag til deg min bloggevenn! :-)

Tovepia sa...

Gratulerer med dagen!
Var på Nille og fikk kjøpt meg slike hjerter, jeg også;)
Ha en flott dag, klem fra mæ;)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Melder meg på her også jeg :)
Gratulerer med dagen!

lineslilleplass sa...

Gratulerer så masse :-) Er stadig innom for og se hva du produserer. Ha en flott dag :-)
Klem i fra Line

Dronninghuset sa...

HEI JANNE,
GRATULERER MASSE MASSE.
MYE Å FEIRE FOR DEG.
ER JO INNOM DEG STØTT OG STADIG SÅ VIL GJERNE VÆRE MED Å GRATULERE OG FEIRE DE FINE TALLENE!
HILSEN TOVE

Fru Nordlund sa...

gratulerer. :) kjempefin blogg. :) jeg er med på denne fine premien. :) ha en fin dag. :)

Karipia sa...

Gratulerer med 2 års dagen. Klart jeg vil være med på denne give awayen med så flott premie:))
Lykke til:))

Hiks sa...

Gratulerer med dagen !!
Lykke til videre!!

Anne sa...

Gratulerer Janne !!!
Slenger meg med..er jo så gøy med hurtiggiveaway !
Flotte deg og flotte bloggen din !
Klem Anne

Man tager hva man haver sa...

Gratulerer med bloggebursdagen, vi er mange som er glade for at du begynte å blogge. :) Krysser fingre og håper på vinnerlykke. :)

Stor klem

Vigdis sa...

Gratulerer så mye! Jeg er gjerne med i trekning. Fin blogg du har!

Ane sa...

Gratulerer :) jeg er med!

Elise sa...

Gratulerer med bloggbursdag, kjekt å følge med på alt du lager:) Jeg vil gjerne være med på din hurtig give away, ha en riktig fin mandag:)

Klem fra Elise

Mormor Inger sa...

Hipp, hipp, hurra og gratulerer med 2-års-dag!!

Anonym sa...

gratulerer. melder meg på hurtig givaway. monast81@hotmail.com

Lines verden sa...

Hei
Jeg prøver lykken :-)
line.strandli@gmail.com

Mor Inger`s hus sa...

Gratulerer med dagen :)
Klart jeg vil være med.

Klem

Tino sa...

Gratulerer! Veldig gøy at du har så mye besøk, du har en inspirerende og flott blogg!
Ønsker deg en kos kveld, og en fin start på en ny uke!
Klem T

Renate sa...

gratulerer med dagen :)
Vil gjerne være med:)

RoseSommer sa...

Spennende! Jeg er med.

Elis lille rede sa...

Gratulerer med bloggedagen! Ja, jeg vil være med å prøve lykken. Fine ting du gir bort!

Klem fra Eli:)

Anonym sa...

Gratulerer!
Jeg er med!
Klem Marit / mrtgustavsen@gmail.com

Lithe sa...

Gratulerer med dagen :)
Ikke rart du har mange som titter innom siden din, her er alltid noe å titte på!
Ønsker deg en fin kveld!!

Klem

Anonym sa...

Gratulerer med 2 års bloggedag! :)

Marithaaverstad@hotmail.com

Ingrid Andrea sa...

Hurtig innom og melder meg på:)) Gratulerer med 2årsbloggdagen!

Cecilie sa...

Alltid kjekt å følge bloggen din. Jeg vil også være med i trekningen. Hilsen
Cecilie.eidenilsen@lyse.net
Ha en fin kveld :)

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei,igjen i dag:-)
Janne skrev ho var først å gratulera med bursdagen i dag.Feil,for det var eg kl.11:19 husket eg på deg.Så GRATULERA MASSE MED 2 ÅRS DAGEN:-)
Beste hilsen i gråveret fra Quiltegleder Margrethe

Monica Barken sa...

Hei! Gratulerer med 2 års dag. Jeg er også en blogger, og følger med på dine kreative påfunn daglig :) Er med på konkurransen - håper å få med meg den nydelige heklet lyspynten hjem :) - Monica.

Anita sa...

Gratulerer med 2års blogging Janne :) Alltid morsomt å få med seg dine kreativiteter :)

Janne sa...

...du, herlighet som jeg tuller... jeg har da ikke bloggbursdag i dag! Jeg har den 16. sept, jeg! *er det mulig...* hihi... måtte sjekke det ut, og der stod det svart på hvitt at jeg skrev mitt første innlegg 16/9-2010... jaja, sånn kan det gå;)

Klæm:)

Igi sa...

Gratulerer med "nesten" jubileum :-)
Klem

RugdeLykke❤ sa...

Gratulerer så mye med bloggedagen! Jeg melder meg veldig gjerne på hurtig-giveawayen din! Håper du og dine har det fint, gleder meg til å følge dere videre i blogglandia :) Klemmer

Ingrid Louise sa...

Hipp Hurra for bloggebursdag med STORE tall!! Vel fortjent!!
klm ingrid l

May Britt sa...

Gratulerer med blogge bursdag. Mitt første besøk her hos deg, men du verden så koselig og inspirerende blogg du har. Kommer nok tilbake og leser mer :)

Lonni´s verden sa...

Et stort tillykke med din blog.
Jeg er med på din give away som er med fine sager fra din hånd.

MissMette sa...

Hei Janne :)
Fantastisk koselig blogg ღ
og ikke så rart at du har
så mange besøkende :)
GRATULERER såååååå mye med
2 års bloggbursdag ღ Jeg
vil gjerne være med på din
giveaway ღ Ønsker deg en
fin kveld videre, klem fra
Mette

Lisa sa...

Gratulerer med 2 års bloggbursdag!
Kjempefin blogg du har!
Jeg blir gjerne med på trekningen!
Ha en god kveld! :)
Klem Lisa

Hanne Siri sa...

Gratulerer så myyyye!

Hanne Siri

Anne sa...

Yes, rakk det akkurat :) Jeg er med!! Hihi :)

Bente`s Hobbyrom sa...

Å rakk det ikke men uansett ....GRATULERER så mye med dagen , klem fra Bente :O)

Anonym sa...

Jeg er med, så fine ting!:)

-Ida Johanne-
ida_jc@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med - koselige gaver:-)

marlbak@online.no

Wendy sa...

Liker tingene :)

wendyydnewl@hotmail.no

Anonym sa...

Gratulerer! Ønsker å være med på konkurransen!

Klem fra Charlotte

(charlotte85win@hotmail.com)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...