søndag 9. september 2012

Hvitt på hvitt - lyst og lekkert til en høstkveld:)))

 

Heisann:))

Ja her går det i hekling til den store gullmedalje:))
og det er helt sprøtt at jeg som "ikke kan" hekle, selger sååå mye:)

I dag ville jeg prøve ut et nytt mønster på disse lystrekkene......og da
bruker jeg ofte litt lang tid med å prøve og feile og prøve.......men
plutselig  er et nytt trekk " i boks " og jeg er superfornøyd:)

Mønsteret finnes kun i hode mitt og blir justert etter hva jeg bruker av
garn og heklenål.......
På disse nye lystrekkene som er i hvitt, har jeg brukt hvitt
 satengbånd rundt.....
Hvitt på hvitt - elegant til det røffe garnet:)

 

Ble sååå fornøyd med disse, så de havnet i bloggbutikken min:))
- og selges som sett...og du finner de HER

Ellers har jeg hatt mailproblemer.....Tydelig at ingen har fått svarmail
fra meg......men på morraen i dag plinget jeg på
"reperatøren" min på skype........og plutselig virker den igjen:)))
( kansje mail fra ons/tors og frem til i dag dukker opp hos dere som venter?)

Så ser jeg at det er mange som har meldt seg på min giveaway - kjempekos!!
men det er alltid plass til flere:)))
Har du ikke meldt deg på, så kan du ta en titt HER og se om du vil være med:)

HA EN FIN FIN SØNDAG!!

9 kommentarer:

Lonni´s verden sa...

Hej Janne.
Kan se at du har meldt dig til som fast følger på min blog. Rigtig dejligt.
I den anledning lavede jeg lige lidt reklame for din skønne blog i mit sidste indlæg. Håber det er ok med dig.
Klem Lonni

Ane sa...

Så fine lykter :)

loftkroken sa...

Ha flott søndag du også Janne :))
Nydelige lystrekk du hekler ♥
Me like ♥

Klem klem

Mormor Inger sa...

Berre lekkert!!! Du KAN hekle - og til min forundring har jeg lært meg det også - moro!!! Takk for stadig ny inspirasjon og fortsatt god søndag!

Tovepia sa...

Ja, du har blitt er racer og en ekspert på hekling!!..og så flotte trekk igjen!
Herlig vase under her også!
Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

Ingrid Andrea sa...

Kjempefine og helt ypperlige nå i denne 'lys-tiden' vi nå går inn i:)) God søndagskveld!

Janne sa...

Nydelige, Janne!!!!:)
Du kan da jo hekle, du! :))

Skal se på give awayen din, blir med på den vettu:))

Goood klem til deg, kjære vennen! <3

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Gratulera med bursdagen i dag 10.september 2012,2 årsdag:-)
Ha en fin uke med nye hekleprosjekt!
beste hilsen Quiltegleder Margrethe

fru. Lærum sa...

til ikke å kunne hekle, var disse helt perfekte og helt nydelige....elsker hvit!

klem tone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...