søndag 23. september 2012

Jeg har strikket !!!

 

Ja, når nyskjerrigheten tar overhånd kan det gå så här:)) 
1 stk tennbrikettboks har fått ny drakt med et 
snev av Setesdalsmønster:))

 

I fjor var jeg såååå heldig å få to stk strikket puter med
Setesdalsmønster av vår kjære nabo som hun mente
passet godt i hagestuen....
Og de ble helt nydelige på den hjemmesnekret benken med
et skinn av villsau på:) Se HER

I gårkveld hentet jeg inn den ene for å sjekke mønsteret.......
hmmm.......

 

Fant frem et ruteark.........og prøvde etter beste evne
og tegne opp mønsteret..
Har egentlig ikke tålmodighet til dette, men når den sterke viljen
spiller deg et puss, så må man jo bare:))))

 

Min tennbrikettboks er 25cm høy, så jeg slapp "billig" unna med
mønsteret hihi:))
Og som du kansje ser, så kviet jeg meg til å starte
 på mønsteret - ble litt mange omg med hvitt i bunnen:))

Men jeg ble veldig fornøyd:)
Øverst heklet jeg en pyntekant.
Og som nevnt tidligere bruker jeg tennbrikettboksen til
 tørkerullen på kjøkkenet:))

Om det ga mersmak ?
hmm, tjaa......kansje,men da med mitt eget mønster som blir
til i hode mitt:o))

HA EN FIN FIN SØNDAG !!

7 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Du har all mulig grunn til å være fornøyd, for dette ble knallfint! Ja, det er det som er så teit, at alt forarbeidet tar lang tid før man får begynt på det som er morsomt;) Ha en toppers søndag!

Klem fra Eli:)

- Bilder sa...

Så nydelig trekk du har strikket til tennbrikettboksen! Flott bilde! :)
Ha en fin søndag!
Klem Lisa

1001ting sa...

Lun og fin til tennbrikettene. Selve boksene slik de kommer er jo fryktelig stygge. Ha en fin høstdag.

hill`s interiørblogg sa...

Det trekket ble kjempefint. Du kan være stolt over den. Hehe ja kjenner meg igjen at det er ikke alt man har tolvmodighet til, men likevel er det så spennende å finne ut av hvordan det blir til slutt.
Ha en fin søndag.
Klem fra Hill-Iren

Tovepia sa...

All grunn til å være fornøyd, kjempefint!
Tror jeg må lage meg et slikt trekk jeg også, det blir jo så mye finere enn boksen som står der, og for ikke å snakke om annen bruk av boksen. Smart!
Ha ei god uke, klem fra mæ;)

Fru R. sa...

Hei Janne
Så flink du er. Alltid like spennende å se hva nytt du finner på :).
Koselig det lille settet med flaskene!!.
Klem

Decorations in my mind sa...

Heej!

Vad duktig du är!! Jättesnyggt och grattis till din nya bloggbutik!!

Kraaam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...