tirsdag 4. september 2012

Kommer snart på shopp`n:))

 

Må bare diskutere litt til med meg selv først:)))
Men jeg har iallefall bestemt meg for å selge serviettringer heklet i ullgarn
på shoppen min:)

 

Heklet noen i grått til meg selv for noen dager siden.......og var da i tvil
om dette var for mye pirkarbeid....men nå har jeg funnet ut at det
er ikke så galt alikevel - men selvfølgelig kun i små mengder innimellom
andre ting jeg lager:o)))

Fikk øvd meg litt i helga da jeg fikk et spørsmål eller ønske på mail fra ei
som hadde lyst på slike og helst 12 stk:)))
- så de er nå på vei vestover.......

 

Har nevnt det før og nevner det igjen at det å brette servietter på en
elegant måte er noe jeg ikke kan.....men likte godt den
bakerste varianten der serviettringen står på bordet med servietten oppi:)
Serviettringene er ganske stødige:o))

 

Funderer litt på om jeg skal selge de pr. stk. eller pk. med 4, 6 eller 5 kansje:o)))
Og mens jeg tenker, så må jeg fylle opp kurven også - før de kan over
til neste blogg:o)))

Ellers så holder jeg på med en liten opprydding på hobbyrommet, igjen......:))
og skal kvitte meg med mye av det som er typisk sommerstoffer/varer og tenke
for fullt på høst og vinter:o))

DA MÅ DERE HA EN FIN KVELD:)

4 kommentarer:

liven sa...

Så koselige disse var da!!
Flott innlegg under her også Janne :)

Inspirasjon fra Elin sa...

De var kjempe søte :)

Elis lille rede sa...

De var smarte de serviettringene dine. Da kan man jo velge om serviettene skal ligge eller stå. Flink du! Ha en toppers dag!

Klem fra Eli:)

Ann-Jorun sa...

Så skjønne serviettringer. Dem får du helt sikkert solgt.
Ha en fin dag.
Klem fra Ann-Jorun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...