søndag 30. september 2012

Litt bilder fra yttergangen....

 

Jeg diller og daller frem og tilbake, opp og ned.....ting & tang tar
tid, men jeg stooorkoser meg:)))

Når som det er høst og jeg samtidig har hekledilla, blir det " fort " et nytt
trekk til forskjellige lysglass som får ny plass:))
Trekket til vasen ( chilisausflaske ) heklet jeg for en stund siden og 
siden jeg ville ha et lysglass også her, måtte jeg hekle trekk 
i samme farge til dette:o))

Norgesglasset er fyllt opp med gamle bilder og minner etter
mine foreldre.....

 

Bjørkelampa er jeg veldig fornøyd med:) 
Det var min idè, men da jeg spurte mannen om han hadde et langt bor
ble det til at han lagde den:)))
Skiene på veggen er gamle natoplanker vi fikk i hus for mange
år siden.......
Radioen hadde vi i hagestua, men nå har den fått plass
i yttergangen.....

 

Og en stabel med interiørblader til pryd og nytte:))

 

På kommoden ble det to lyslykter som fikk
hvitt hekletrekk på:)
I glassklokka har jeg vielsesattesten til mine foreldre som er
fra 1956 og konfirmasjonsbilde av min mor:)

 
 
 Kjøpmannsdisken skulle vi flyttet opp til hytta i sommer, men plutselig
var sommeren over....så nå kan den få stå her frem til våren igjen:))
Det er i denne jeg har mitt verktøy:)))

Vinduet er inn mot spisestua..........og der skal jeg love dere
at det er mye rot...
Jeg holder på litt der også i ny og ne...Et konsollbord som jeg hadde i 
yttergangen er flyttet inn der......og i dag fant jeg et
lite skap som passer på veggen over dette, så nå skal jeg bare
male litt:))

HA EN FIN SØNDAG DERE !!

4 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

En koselig velkomst hos deg altså. Du er helt rå med heklenålen altså. Jeg tror at den tiden jeg har holdt på med en liten babyjakken så har du heklet minst 500 lystrekk og du klarer nom 500 til før jeg blir ferdig. :) Her ryddes, vaskes og styles det for i morgen kommer to bloggvenninner på lunsj.

Fin og kreativ søndag til deg.

Klemmer

Elis lille rede sa...

Så koselig gang! Takk for tipset om å ha bilder i norgesglass, det var kjempesmart! Har heklet lysglass av hampetau jeg også. Går ikke fullt så fort, men morsomt er det;)
Ha en toppers søndag!

Klem fra Eli:)

Edny sine puslerier sa...

Du er så flink å ordne det koselig rundt deg, du Janne;) Kjekt med natur og håndlagde ting;)

Linda sa...

For en koselig gang!! Kjempefint:)

Ha en fortsatt fin søndag:)
Klem Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...