tirsdag 11. september 2012

Litt julestemning...........

 

Jepp, her har jeg fått et snev med julestemning hihi:))
Og da passer det jo å vise et nydelig " julekort " som jeg tok 22. august:)

 

Og for å spe på med enda mer stemning, har jeg heklet lystrekk i en nydelig
rødfarge og 1 stk  serviettring - så langt:))
Rudolf måtte også bli med på bilde......

Hvite og offwhite serviettringer kan du få kjøpt HER

Jeg får masse bestillinger på lystrekk og serviettringer i hvitt, offwhite og grått.....
så nå måtte jeg se på en annen farge litt:o))
- det går jo fort mot jul, så jeg er jo ikke helt på bærtur da:)

 

Ha ha ha..her fant jeg " julekortet ":)
På en rasteplass like før Drammen når vi var på vei innover mot Oslo...
kan jo være kjekt å ha i bakhold - om vi ikke får noe snø:)

Men i år tror jeg vi får mye snø......for "mine " rognebær trær står som
tinnsoldater og viser ikke antydning til så mye som en liten bukk en gang:)
- og et rognebærtre bøyer seg visst bare en gang har jeg hørt.......så det blir
kansje den gangen med mye snø på greinene (?)

Vel vel, snø eller ikke snø - jul blir det jo uansett:)))
så nå blir det litt rødhekling fremover.....

HA EN FLOTT KVELD ALLE SOM TITTER INNOM !!

10 kommentarer:

drudeblaa sa...

Hehe. Morsomt med "julekortet" Så fine lyslykttrekk du lager. D

Man tager hva man haver sa...

Kan skjønne du blir litt lei av de samme fargene hele tiden, sikkert kjekt med noe nytt. Jeg synes alltid at når oktober kommer så fyker tiden fram mot jul, så synes ikke du er spesielt tidlig ute. Ha ha for mange år siden hadde jeg dilla på å strikke nisser, da begynte jeg i august. :)

Klemmer

Hild Frøya sa...

Så stilig julekort! Har du oppskrift på serviettholder?

Monica sa...

Hei på deg.
..hi, hi.. ja før vi vet ordet at det er det jul!
Så flotte ting du har heklet.
Ønsker deg en riktig fin uke.
Smil og klem fra Monica

Man tager hva man haver sa...

Ja Janne det var mye koseligere der den gangen, nå var det litt for sterilt etter min smak, men hadde jeg fått kloa i det så skulle jeg nok fått varmen og sjarmen tilbake i det. :)

Mor Inger`s hus sa...

Du ga ett skikkelig støkk nå - men jammen går det fort til vinteren.
Og en skikkelig snøvinter er jo kjempefint, men håper det går enda noen uker...

Så fine lystrekk og serviettringer.

Du må gjerne stikke innom og delta i give awayen hos meg.

:) Inger

Bente`s Hobbyrom sa...

Rålekkert i rødt også :O) Jeg laget noen i lilla og de er flotte til advent :O) Selger som hakka møkk her også ...morsomt med sånne ting som selger unna fort , klem fra Bente :O)

salige lavendel sa...

Snø er vakkert og nydelig - men jeg gruer meg itl snøen og kulden likevel. Er et sommermenneske jeg!!

Bente`s Hobbyrom sa...

Hei igjen du...Skvatt litt når jeg så det vinterbildet og tenkte , oi...snø alt hihi :O) Var på Nille i dag og kjøpte resten av hjertene deres 7 pakker så nå er de tomme i Holmestrand...men har jo Tønsberg og Horten også da :O) Innen jeg får brukt opp alle de hjertene er jeg sikkert møkk lei dem og har finni noe annet gøy , klem fra Bente :O)

Anonym sa...

Flotte lyslykter du lager! jeg følger også med på rogna når det gjelder antall bær. har lært mye bær betyr mye snø MEN svigerfar har en annen vri; mye bær betyr lite snø for rogna skal ikke bære dobbel bør.... ha en fortsatt flott høst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...