torsdag 27. september 2012

Lynghjerte på sengegavlen og vinneren på min hurtig-giveaway

 

Sååå moro at det var så mange som ble med på min hurtig-giveaway..
Nå er klokka passert 19.00 og jeg har trukket ut en vinner:)

På orginalbilde over her, er det lettere å se hva jeg holdt på med:)))
Jeg er i full gang med å rydde og dille i så å si alle rom..
- og da må en jo ha litt " nytt ":)

 

2 lampeskjermer fikk heklet trekk i går:))

 

Jeg har begynnt å få inn litt høstfarger på soverommet og sammen
med den røffe sengegavlen og kabeltrommel-nattbordene
synes jeg det passet med hekletrekk i brunt på
lampeskjermene:))

 

Det ble så koselige atte:)))
 Lynghjerte henger øverst på sengegavlen - vanskelig å se når en
tar bilde uten dagslys og uten blits hihi:))

så her kommer et til med lys fra lysekronen:)))

 

Opphenget til lynghjertet heklet jeg av samme garn og brunfarge
som på lampeskjermene:))
Heklet 3 remser med luftmasker, knyttet de sammen øverst og
flettet de så sammen:)))

 

Først tenkte jeg å bruke hamptau som sikkert hadde blitt like fint, men
da jeg holdt det opp for å se - oppdaget jeg de brune stripene
i treverket, så da måtte det jo bli brunt:o)))
sånn er det bare:)

Vell, i dag er det yttergangen som har fått litt " nytt "  så mye
mulig dere får se litt i morra:)))

Så til vinneren..........
Det ble min danske bloggvenn Lonni med bloggen Lonni`s Verden
som var heldig denne gang:)
Send meg adressen din, så får du snart pakke i posten:)

Og til dere andre som ikke vant - det kommer snart en til
hutig sak fra meg:))

Søndag trekker jeg på den andre giveawayen for dere som ikke har
meldt dere på.... kan gjøre det HER

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KVELD !!

12 kommentarer:

i Vinduskarmen sa...

Kjempe kule lampeskjermer!!!

loftkroken sa...

Flinke du Janne :))
For noen flotte lampeskjermer ♥
Og kransen bare skjønn :))

Gratulerer til vinneren!

Klemmer Bente

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig stilig!
ha en fin kveld videre
klem

Janne sa...

Var det DET du gjorde... klarte ikke se det what so ever, hehe:))

Så utrolig kult det ble, Janne! Flink, flink, flink:)))

Sengegavelen er et funn av en skatt:))

Klem!

Mormor Inger sa...

Genialt! Du har så mange idéer at nå begynner det å bli bare surr i mitt hode. What to do - what to do?? ;)

Lise Halager sa...

Sikke en aktiv hæklenål du har :o)
Har lige siddet og savlet over alle de fine ting du har lavet...

Imponerende flotte.

Kh Lise

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så kule de ble Janne :)))
Gratulerer til vinneren !!

Klem Heidi

Elis lille rede sa...

Fy søren, så lekre lampeskjermer!!! Takk for tipset! Ha en toppers fredag!

Klem fra Eli:)

Antje sa...

De ble utrolig lekre, hva en liten forandring gjør ...
falt veldig for lynghjertet , så det må prøves :)
tusen takk for koselig melding i bloggen min osgå.

Riktig god helg,
klem Antje

lavendel mio sa...

Wow, så lekre lampeskjermer du har laget!
Og for et koselig soverom!
Ha en fin helg!
Klem Hanne

Fru Gullhår sa...

Det vart kjempe fint :D
Både lyngen, lampene, sengegavlen putene og alt det andre!! :)
Det er så kjekt å bli inspirert ein fredagskveld :D
Go' helg til deg og dine!
Klem

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Tusind tak for fin give away til mig. Glæder mig sådan til posten kommer.
Ha en god dag søde.
Klem Lonni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...