lørdag 1. september 2012

Metallboks i nytt design....

 

I dag har jeg laget meg noen oppbevaringsbokser......med decoupageteknikk
og litt tekstil:)
Den er laget på samme måte som oppbevaringsposen
 i forige innlegg, men uten hampsnøre.......

 

Synes det manglet noe på brettet på kjøkkenbenken, så den ene
boksen flyttet inn her med litt sølvbestikk oppi:)
- så matcher den jo posen med samme motiv som jeg lagde i går hihi:))

 

En annen av disse boksene har jeg fyllt opp med " sølvhjerter "
og skrevet dette på med tekstiltusj - hadde bare sort farge på tusjen, men
det funker i en skøyt:)))

Denne skal stå på en hylle på hobbyrommet når den ikke er i bruk, og da
kan det være greit med en tekst på:)
For øyeblikket står den midt på stuebordet, da jeg bruker disse hjertene
til mine lystrekk som jeg selger på shoppen:)


Da ønsker jeg dere alle en kos lørdagskveld!

7 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Du altså, du slutter aldri å imponere. Disse var virkelig flotte. :)

Fortsatt god helg til deg.

Klem fra Kari

i Vinduskarmen sa...

Flotte disse var! :-) Ha en finfin kveld!

Petrine sa...

Tenk at en ellers så kjedelig metallboks kan bli så fin ♥

God helg :)

Mor Inger`s hus sa...

Du har en enorm kreativitet.
Alltid like gøy å se hva du får til:)

:) Inger

RugdeLykke❤ sa...

Flinkisen! Elsker å titte innom bloggen din, du er så kreativ og lager ting som faller rett i hjertet mitt!!NYDELIG!!

Lill Nohr sa...

Kreativ! Herlig blogg du har, deg vil jeg gjerne følge:)Ta gjerne en titt hos meg også:)) Klem lille meg

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Kjempekule Janne !!

Fin søndag ønskes deg
Klem Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...