søndag 23. september 2012

Minner om giveawayen og litt "nytt" på heklefronten:))

 

Hei og god kveld!

Helt nytt på heklefronten er det ikke, men fikk plutselig en
idè om å lage adventstrekk til lysglassene:)

Tidlig i juli kjøpte jeg inn mange pakker med 3 forskjellige hjerter
fra Nille, bl.a. dette hvite trehjertet som jeg tenkte at jeg en
vakker dag fikk brukt til noe:)))
( jeg er på god vei med adventskalender også med slike hjerter
som du kan se HER )

Planen min er å hekle 4 stk lystrekk med slike hjerter hengende på
 i satengbåndet:) 
Eller 40, hvem vet:))

 

Lystrekkene jeg hekler og som du kan få kjøpt på
shoppen min passer stort sett til hapåglass...men de funker veldig
fint på andre glass også:)))
Her har jeg brukt et lysglass fra Kid (siden det sto nærmest) men vanlige
kjøkkenglass kan også brukes:)
Jeg har mange lysglass og noen av de er jeg blitt litt smålei av...da er
dette en billig fornyelse av slike:))

 

Har også heklet noen i grått med en dæsj rødt på - litt
julete blir det med en gang:))
Serviettringene har blitt en stor suksess inne på shoppen, og de
kommer i hvitt, lilla, brunt og grått og de finner du HER

 

Til slutt en liten påminnelse om giveawayen som jeg trekker på neste
søndag - 30.sept.
Du kan vinne det du ser på bilde, men serviettringene får du 6 stk av:)
Ta en titt HER om du vil være med..

Ønsker dere alle en fin søndagskveld og en god ny uke!:)
 

3 kommentarer:

Krusmynte sa...

Det er farlig å ta turen innom bloggen din, jeg får jo lyst på alt du lager;)! Alt er like fint:)

Man tager hva man haver sa...

Haha kjenner jeg deg rett så blir det nå nærmere 40 enn 4, disse kommer nok til å få bein å gå på. Du er jammen produktiv min venn.

Fiiin ny uke til deg.

Stor klem

liven sa...

Du er virkelig en racer Janne :)
Må innom å melde meg på give-awayen din jeg :)

ha en fin kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...