lørdag 8. september 2012

Ny vase på 1,2,3:)

 

Hei og god lørdag!

I dag har jeg laget meg en ny vase........eller jeg heklet et trekk til en
flaske som jeg synes passet til en vase:))

 

På garnet sto det " hobbygarn for den KREATIVE " så da måtte jeg jo
ha litt av dette for å teste det ut hihi:)))
Kjempegreit garn til mitt behov, som er kreativ og 
samtidig utålmodig:o))
så jeg liker når ting blir ferdig på 1,2,3:)

Pinne nr 7 kunne en bruke, men jeg hadde heklenål nr 3,5 i nærheten, så
da tar man hva man har:))
Begynnte med 35 luftmasker, så ble det litt staver og nye luftmasker
oppover:))

 

Og her er " vasen " - en tom chilisaus flaske:) som er i glass...
Brukte grått satengbånd rundt vasen, men ser nå at det hadde vært finere
med et bånd i sølv eller hampsnøre......
Sølvbånd har jeg ikke, men hampsnøret ligger på lur...så kansje jeg 
bytter det ut:o))

Vel vel......ha en nydelig lørdag dere som titter innom!
 

7 kommentarer:

Nina sa...

Herrlighet så kreativ du er....denne ble flott!

LadyLaLaura sa...

Flinke flinke du :) En sånn en skulle jeg ha prøvd meg på :) hva med å selge hekleoppskrifter også?? :) Jeg er sånn trinn-for-trinn og må ha oppskrift på det meste. Ha ei fortreffelig helg! klem fra meg

Gårdsjenta sa...

Så flott det ble :) Du er jo kjempekreativ og flink :)

Sologbolig sa...

Så flott den blei. Herlig farge og ein lur idè. ha ei fin helg.

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Tror det garnet er ment for deg :)
Fin ble den ♥

God helg!

Mormor Inger sa...

Så smart! Fantastisk kreativ er du - moro å se :)
Fortsatt go' hælj!

Sirius sa...

Den ble veldig søt! Skulle ønske jeg kunne hekle : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...