mandag 3. september 2012

September utfordring hos Nib

 

September utfordringen hos Nib er INVITER!
Og da har jeg dekket på til to for en romantisk middag.......Helt enkelt
dekket med høstkledd lyslykt og serviettring heklet av ullgarn:)

 

Synes det passer godt å "kle på" både lykter og servietter nå som
vi går høsten i møte:)

 
 Lyslyktene kan en fin lage selv - av et tomt 
hapåglass og litt garn:)

 

Vel, da er det bare å sette seg tilbords:)
 Flere bidrag til utfordringen kan du se HER

HA EN FIN FIN KVELD ALLE SAMMEN !!
 

8 kommentarer:

Hulda sa...

Mmmm.. dette var gjennomført og flott! Så stilig med de strikkede serviettholderne. Lekkert og veldig stilig!

RugdeLykke❤ sa...

som alltid : N.Y.D.E.L.I.G :) Heier på deg!

Fru Gullhår sa...

Så fint :) Fikk lyst å dekke med en gang :D
Klem

Furulunden sa...

Så fint!

Janne sa...

Så smugt!! Eller lekkert, nydelig, vakkert, stilig, røft og skikkelig høst.. digger:))

Du har litt å gjøre om dagen skjønner jeg, bra! :))
Skal bestille noen flere lystrekk av deg, men må få satt meg ned...;)) Har fått noen bestillinger selv nå, på posebuksene mine, og det er jo så gøy!

Kos deg masse i dag, Jannemor, så "snakkes" vi!:))

Goood klem!!!

Bjørkli Søndre sa...

Så utrolig nydelig!! Dette likte jeg godt!

Lykke til i utfordringen!
Lagt meg til som følger for her var det mye fint å se på hos deg! :-)

Anette Willemine sa...

Nydelig bord! Så flink du er til å lage dine egne ting. :o)

Lykke til i utfordringen hos NIB!

En glad dag til deg!


Anette Willemine

Ingvild sa...

For et koselig høstbord! Skikkelig nydelig med serviettringene og lysglasset. Og de undertallerknene! Hvor har du fått tak i de?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...