søndag 30. september 2012

Vinneren er trukket, og litt hampsnøreidèer:))

 

Ja, da har jeg trukket ut en vinner på min giveaway.......men før
jeg røper hvem det er, vil jeg vise hva jeg plutselig lagde
idag av hampsnøre:)))

Har en del tomme chillisausflasker "på lager" og i dag ble det en ny
vase med hampsnøre til trekk på en slik:))
I mangel på blomster måtter jeg ty til en lerkekvist fra i fjor:o))

 

Ble såååå fornøyd:)))
Så går det veldig fort å hekle av hampsnøre:))
 Ny lyspose har det også blitt......av servietter (decoupage) som er limt
på et hvitt bomullstoff og etter det er tørket ble det sydd sammen:))

 

Dette er fra kjøpmannsdisken i stua:))
Pga den grå teksten på trekurven......."måtte" jeg ha et lysglass med grått
trekk (det lille til venstre) som samtidig passet til de
store lysestakene......

 

Lysestakene har samme "gammelt sølv" så det ble så fint atte:)))
Joda, jeg er et merkelig vesen:o)))

 

Der hvor lysestakene står nå, hadde jeg denne lampa tidligere..
Nå har den flyttet bort på hjørnebordet som er av
en kabeltrommel:)
Og der passet det med et par lysglass av hampsnøre:)))
Det ene er et Norgesglass og det andre et hapåglass...

I går heklet jeg et lite lager av lystrekk i rydde-dille-pausene, og de
har jeg lagt ut i bloggbutikken min:)))

Så til vinneren..........

Det var i alt 234 lodd fordelt på 114 stk, og Random trekte ut
nr 124..
Den heldige hadde 3 lodd
 i ermet, og vant på lodd nr 3:))

Og det var Caroline med bloggen Carolines hverdag..
GRATULERER !!!

Moro at så mange var med og tusen takk til dere alle som ville
være med å feire mine 2 år i blogglandia!:)

HA EN NYDELIG SØNDAGSKVELD !!

8 kommentarer:

Anne sa...

Kjempegøy at Caroline vant!
Gratulerer !!
Kult å hekle med hampsnøre!!
Du vet jammen å få det til du Janne.
Her har regnet bøtta ned i hele dag..
ja,ja..slik er nå høsten .
Ønsker deg en fin kveld og en ny fin uke.
Klem fra Anne

Lisa sa...

Inni hampen, så flott .. :)
Nydelige blikkfang du har laget!
Gratulere til Caroline!
Fin søndagskveld til deg også! :)
Klem Lisa

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Alt var lekkert Janne, dette er du supergod på !!
Kunne ikke unngå å se den lekre sølv hesten din *smelt*
Så en lignende på interiørmessen her i Bergen i dag, men da shoppingrunden begynte etter at snokerunden var over, husket jeg ikke hvor jeg hadde sett denne hesten :(((
Sånn er det med den saken :)

Håper alt står bra til med din sønn og at du koser deg med ditt skjønne barnebarn :)

Klemmer sendt din vei :)
Heidi

hill`s interiørblogg sa...

Så mye fint du hekler... Og heldige vinner som fikk et av produktene dine. Jeg er helt imponert over alt du rekker. Skulle ønske jeg kunne ha din driv ;O)
Tusen takk for hyggelig komentar inne hos meg, setter så utrolig pris på det.
Ha en flott søndags kveld.
Klem fra Hill-Iren

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig
Ha en knall fin kveld videre
klem

Tovepia sa...

Kjempefin vase, du sitter ikke mye og sturer du heller:))
Gratulerer til heldig vinner!
Ha en fin overgang til oktober, klem fra mæ;)

Tino sa...

Så flink du er, du er en racer med heklenålen ( og alt annet)
Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld!
Klem T

liven sa...

Så fint....blir så imponert over deg Janne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...