mandag 29. oktober 2012

Blonde - rufsehjerter....

 

Kvelden blir garantert rufsete:)))

12 stoffhjerter ble til i dag med blonderemser på.....Ble rett og
slett kø foran symaskinen:o))

 

Men det gikk veldig fort med syingen..
Har også sydd små lavendelposer som havnet inni hjertene:) 
pluss fyllvatt:)

Først klippet jeg et hjerte som blonderemsene ble sydd fast i, så klippet
jeg to hjerter til som var litt større og til slutt sydde jeg alt
nesten sammen - sparte igjen en åpning til fyllvatten og lavendelposen:)

 

Et hjerte er ferdig rufset:)
Det er dette som tar tid og er et skikkelig tålmodighetsarbeid, så hvor
mange hjerter som blir rufset i kveld er ikke godt å si:)

 

" Ramlet " over nye servietter i dag...........så i rufsepausene blir det nok
litt decoupage teknikker:))

 

Har ikke helt bestemt hva det blir........men det er vel stor fare for at
det blir vist her på bloggen etterhvert:o)))

HA EN FIN FIN KVELD DERE !!
 

12 kommentarer:

Karipia sa...

Jeg har også laget et blondehjerte i dag, men mitt blir ikke like fint som dine. Kanskje jeg må prøve din måte å lage de på:))
Du er så kreativ og gir meg så mye inspirasjon, jeg er såååå glad for at jeg fant bloggen din:))
Mandagsklem :)

Lenes blogg sa...

De ble kjempe fine. Du lager så mye fint. Takk for hyggelig kommentar på min blogg. Inspirasjon til heklingen fikk jeg fra din side faktisk :)

LadyLaLaura sa...

Gleder meg til å se hva det blir av serviettene du holder på med, for de var nydelige :) Du finner skatter og lager skatter :) flinkeste Janne!
Ha en fortsatt fin kveld. Klem fra meg

LadyLaLaura sa...

Ps. nå kom det ikke noe lekre damer fram ;)

månestråle sa...

såå nydelige blonderhjerter du har laget!
Du er virkelig kreativ :)

Klem Anita

Janne i Fagerlia sa...

Sååå mye fint du produserer. Skulle tro døgnet hos deg varer dobbelt så lenge som hos oss andre.

Gunn sa...

Hei
Så fine hjertene blir, du er kjempekreativ Janne, ha en fin kveld.

Romantikk-takk. sa...

Åh disse hjertene var helt min smak,nyyyydelige,har laget en del slike jeg også. :))Er ofte innom og titter på alt det flotte du lager,blir så oppslukt at jeg glemmer å kommentere. :) Du er en av de flinkeste jeg vet om. :)
Klemmer til deg.

vigdis sa...

Hei! Kunne tenke meg å bestille noe :)) Du lager sååå mye fint! Hvor kan jeg kontakte deg?:) Hilsen Vigdis

Janne sa...

Heisann Vigdis:)
Det jeg selger har jeg i bloggbutikken... link til den ligger øverst i sidekolonnen eller du kan kopiere denne linken

http://jkvs-shop-janne.blogspot.no/

Lisa sa...

Nydelige hjerter og bilder! :)

Bente sa...

Så nyyyydelige de hjertene ble.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...