søndag 21. oktober 2012

Da er vinneren trukket:)

 

Vel vel... da er det gjort:)) 
Dette ble nesten sånn hurtig-giveaway, men 51 stk
fikk den med seg - eller ville være med:)
og til sammen ble det delt ut 95 lodd.

Random hjalp med trekkningen og nummeret som plinget
opp ble 78..

 

Fikk god plass til å notere ned navnene og loddnr på
en side:)))
Hun som vant fikk 3 lodd med nr 77,78 og 79...

Og det ble Hill Iren med bloggen Hill`s ville villa
GRATULERER!!!

 

Send meg adressen din, så kommer gevinsten din snart i posten:)

Tusen takk til alle som ville være med å feire mine 6 mnd
I helga har jeg "ryddet" litt og laget opp litt nye ting, så håper
dere vil fortsette og følge med på bloggbutikken:))
Blir snart litt salg der inne:)

Ha en fin fin kveld alle sammen
og god ny uke!!
 

3 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren:)

Ønsker deg en flott ny uke:)
Klem fra Marianne

Christine sa...

Gratulerer til vinneren! En flott gevinst ;)

Ha en fin uke som kommer.
Klem fra Christine

hill`s interiørblogg sa...

Å herlighet var det jeg som vant den flotte premien... Så heldig jeg følger meg nå. Hjertlig takk.
Sender deg adr. min på mail til deg.
Ha en flott mandag.
Klem fra Hill-Iren

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...