lørdag 6. oktober 2012

En dag på hobbyrommet.......

 

.........eller det blir visst to:)))
Nok en ryddesjau er i gang nede på hobbyrommet...tror jeg har for
mange hobbyer:o))

Nå er alt av sommerfarger fjernet og de rolige naturfargene som jeg liker
best er på plass:)

 

Litt småforandring blir det også når jeg holder på..........Etter jeg startet
bloggbutikken har jeg oppholdt meg litt mer her nede, og rotet noe
voldsomt hihi:)
Et stort sybord er et must for tida - hvis jeg bare klarer å ha kun
sytingene her da:)

 

Mellom symaskinene er det boret hull for ledninger....og i kurven har 
jeg ei padde til f.eks. strykejern, limpistol, batterilader m.m.:)

I kontorstolen har jeg sitteunderlag av reinsdyrskinn i sete og på ryggen:)
Til den andre symaskinen har jeg en høy krakk som jeg har
stiftet fast kuskinn på:) 

Bordbeina består av to høye reoler som er delt i to...En innerst mot veggen
og en nesten ytterst og to på hver side.....Nå har jeg igjen å rydde
i disse.......for her er det ei salig blanding av alt en kreativ
sjel kan få brukt for:o))

 

" sommerfarger " skal bort, men enkelte ting må en ha fremme - som disse
tekstiltusjene.....men samme hvor jeg plasserte de - ble de et kapittel
for seg selv..........så da fikk jeg en idè med å tre over ei " lue ":)))
"lua" var jeg så heldig og vinne hos Eli for en stund siden pluss mye annet flott
hun hadde laget:)

 

I kurven ligger 23 doruller klar for å bli til en adventskalender:))
Jeg har heklet en stk for en stund siden, så nå som jeg har fått
ryddet frem litt mer garn - blir det nok flere etterhvert:o)

I reolen har de mest brukte stoffene fått plass...pluss at jeg har kjøpt
inn litt strie....idèene med denne svirrer i hue, så gleder meg skikkelig til
hobbyrommet er helt fiks ferdig:)

 

Langs denne veggen er alt av decoupage ting.....og i kurvene på sjenken
har jeg kun de nyeste serviettene:)
I trekassen har jeg forskjellige lim typer og tekstilmaling i sort og hvitt..
Den lille krakken har jeg to av og begge har jeg brukt decoupage på sete:))

Det store skapet i hjørnet skal jeg bruke til ting & tang som jeg
skal selge i bloggbutikken:)) pluss veggen til høyre for dette:)
Har forresten litt salg der inne nå - ta en titt HER om du vil se mer:)


 

Koselig i vinduskarmen er det også blitt:)))
- og de lange strikkepinnene passet fint i denne flasken:)

 

Det var nesten slik jeg så ut før jeg fikk ryddet hihi:)))
Dette bilde har jeg hatt i mange år, og nå henger det på veggen bak den
ene symaskinen:))

Ellers har jeg fått samlet alt " bygg/verktøy" i et dobbelt garderobeskap
her nede:)) og alt av maling/foto/malerier i et mini rom ved siden av:))

 

Her er det, og vil alltid se rotete ut:)
Fordelen med å ha et sååå lite rom er at alt er innen rekkevidde - slipper
å lete etter noe her:o))
Gulvmatta har jeg heklet av et dynetrekk:)
Skatollet hadde vi for mange år siden i stua og brukte det til dataen...og da var det brunt
nå fungerer det til oppbevaring av maling, ruller, maskeringstape,
 pensler og koster m.m.

Vel vel.......i ryddesjauen dukket det opp noen "gamle" interiørblader om
jul og advent, så de skal nå ses litt nøyere på:o)

HA EN KOS LØRDAGSKVELD !!
 

11 kommentarer:

Yulia sa...

Men det er sååååååååååååå fint og koselig og funksjonelt!!!Jeg skal rydde opp på hobbyrommet mitt også snart.Tusen takk for inspirasjon!
God lørdagskveld til deg og!!!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlig rom... Tenk å ha et slik a... Fantastisk deilig! Kos deg masse med alle prosjektene
Ha en fin kveld
klem

Inspirasjon fra Elin sa...

Så flott hobbyrom du har. Og ryddig ikke minst.
God helg :)

Fru R. sa...

Hei
Misunner deg rommet ditt!
Kan du fortelle meg hvor du har fått tak i det store Marilyn Monroe bildet ?????

Klem fra Mette

Drude Nygaard sa...

Så fint rom. Og så ryddig. Kjenner jeg fikk litt inspirasjon til å rydde hos meg. Stormet er et eneste rot. Du lager fine ting. D

elisandr sa...

Ååhhhh, det er jo nesten til å spise opp det hobbyrommet ditt...
*misunnelig*
Skjønner godt at du vil tilbringe en dag eller to der ;-)
Elisabeth

Lithe sa...

Kjenner jeg savner hobbyrommet mitt fra der vi bodde tidligere!
Det er jo så greit å ha alt på en plass, og man kan rote som man vil ;)
Ditt så veldig fint ut :o)
Tenker kreativiteten din blomstrer her :)

Klem, Lithe

hill`s interiørblogg sa...

Det rommet ditt er bare så herlig. Har sikkert sakt det før, men sier det igjen.... JEG ER GRØNN AV MISSUNNELSE PÅ ROMMET DITT ;o)
Får bare drømme videre... for her blir nok mannen sitt rom prioritert først.
Ha en flott søndag.
Klem fra Hill-Iren

Ann-Jorun sa...

Oi,oi, så flott ett syrom du har. Det kunne jeg ha tenkt meg og. Har ett rom som skal fikses opp, så kanskje jeg kan få til noe slikt som deg. Så artig at du viser frem smarte løsninger på lagring av ting og tang.
Ønsker deg en fin søndag.
Klem fra Ann-Jorun

bevaremegvel sa...

For et flott hobbyrom!!
Må være vanskelig å klare å komme seg ut av det, jeg hadde blitt der :)
Du er så utrolig flink, og lager de lekreste ting.

Ha en fin søndag.
Klem Tessa.

Solstrålå sa...

Stygt å være misunnelig,,,men!!!
Heldig er du!!!
Ønsker deg en god ny uke!!
♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...