fredag 19. oktober 2012

En liten giveaway igjen....

 

Synes det passet med en liten giveaway igjen her på bloggen...
Og hva jeg skal feire nå er rett og slett
Til søndag har jeg holdt på i 6 mnd - og det må jo feires:)

Denne gang blir det kun selvlaget ting jeg gir bort:)
- men er jo selv fornøyd med dette:o))

 

Etter 6 mnd med bloggbutikk trengs det en opprydding/ fornying:)
så i helga blir det produksjon av nye ting.....

Håper dere vil være med å feire min lille shoppings:))
Alle kan delta, og har du ikke blogg må du legge igjen mailadr.

1 lodd for kommentar
1 lodd om du vil følge shoppen min
1 lodd for å linke til denne giveawayen (øverste bilde)
( skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar)




Dette er hva du kan vinne:

3 lystrekk
6 serviettringer
1 lyspose
1 stoffhjerte

( du må selv stå for lys og servietter:) )

Jeg trekker til søndag 21 oktober litt utpå kvelden:)
( TREKKER KL 21 )

GOD HELG OG LYKKE TIL !!

51 kommentarer:

HT sa...

Gratulerer med halvtårsjubileum!
Du lager utrolig mye fine ting, og er en kreativ sjel av dimensjoner!
Kjempemoro å følge deg :-)
Tar 2 lodd og krysser fingrene for at noen av dine nydelige kreasjoner kan havne hjemme hos nettopp meg! ;-)

Mvh,
Hege c",)

Mormor Inger sa...

Gratulerer med halvtårsdag!
Jeg aner ikke hvor mange lodd jeg får, men jeg er følger av blogg og gir kommentar, så du får regne ut sjøl, hihi. Blir vel 1 eller 2? Var ikke sikker på hva du mente med følger av butikk...

Go' hælj :)

Anonym sa...

Gratulerer med et halvtår med bloggbutikk!! :)
Ett lodd på meg..
Marithaaverstad@hotmail.com

Anonym sa...

Gratuler med 6 mndr. blogg.
Det er en nydelig blogg du har som det er kjekt å følge.
1 lodd på meg.

ESB

bevaremegvel sa...

Gratulerer med halvt-årsdag!
Jeg tar 2 lodd, og krysser fingre :)
Det er så fine ting du lager, skikkelig kreativ og nydelig smak.

Klem

Christine sa...

Hei hei
Gratulerer med jubileum!
Jeg blir gjerne med å feirer, og trekker 3 lykkelodd :)

Ønsker deg en kreativ helg!
Klem fra Christine

Man tager hva man haver sa...

Gratulerer med et lite jubileum. I dag vant jeg i vinlotteriet på jobben så kanskje jeg har vinnerlykke denne uken. 3 lodd til meg.

Goood helg skjønne du.

Anne E. Andreassen sa...

Gratulerer så masse med jubileum :)
Jeg tar 1 lodd og håper jeg vinner - du lager så utrolig mye fint :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Klart jeg vil være med å feire med deg :))) Grattis med 6 mnd's dag :)))
Full pott her, altså 3 lodd på mag !!

Fin fin fredagskveld og helg til deg
Klem Heidi

Elis lille rede sa...

Gratulerer med halvtårs-bursta' for bloggbutikken din! Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd! Ha en fin-fin fredagskveld.

Klem fra Eli:)

Gunn sa...

Gratulere med halvåret, vil gjerne være med og tar 3 lodd.ha en fin kveld, klem

Underberget sa...

Så gøy! Jeg er gjerne med i trekningen:-)

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei:-)
Gratulera masse med bursdag på blogbutikken din.Er innom din blog både titt og ofte,av og til med komentar.Er ingen hekler selv,så det hadde vore superflott å vinne noe ferdig!1 lykkelodd på meg.God helg!Quiltegleder Margrethe hilser masse

Karipia sa...

Gratulerer med jubileet. Flott bloggbutikk du hadde. Har allerede notert meg hva jeg har lyst på, så det blir sendt en mail etterpå.......og kanskje jeg er så heldig å vinner her også så får jeg gleden av å eie flere ting fra deg. Mye fint du har laget.
Jeg tar 2 lodd, la meg til som følger.

Anonym sa...

Gratulerer så mye og lykke til videre. Jeg har ikke blogg, men er masse innom din. Henter stadig ny inspirasjon. Du får meg litt opp av sofaen, og det er bra. Kjekt å være kreativ! Mvh Lisbethkri69@gmail.com

LadyLaLaura sa...

Gratulerer med 6 mnd jubileum :) Det har gått fort det her. Synes ikke det er lenge siden du startet shoppen din. Jeg vil veldig gjerne bli med på giveawayen din og tar 2 lodd :) Du er hjertelig velkommen til å bli med på min giveaway!
http://ladylalaura.blogspot.no/2012/10/spakaill-per-alfred-medium.html

Ha ei fortreffelig helg! Gleder meg til å se alle dine nye prosjekter :) stor klem fra meg

Kaoskontroll sa...

gratulerer med 6 mnd!! Jeg trekker 2 lodd og håper på vinnerlykke, du lager så mye fint!! Ønsker deg en fin fredagskveld:)

Anita sa...

Du har så fine ting du lager :)
gratulerer med 6mnd ;)

Slenger meg på giveawayen din, 2 lodd på meg :)

Mor Inger`s hus sa...

2 lykkelodd på meg.

:) Inger

Nennes sa...

God helg!

Carpe diem :)

♥Grip Dagen♥ sa...

Gratulerer!
Jatakk jeg blir med på din giveaway.
og tar 2 lodd hos deg
Koselig med hjemmelagde ting.
Du er jo så utrolig flink å
lage ting har selv kjøpt hos deg
og er veldig godt fornøy :)
God helg.

Ella;)

Anne sa...

Gratulerer Janne..
allerede 6 mnd siden du startet butikken..utrolig hvor fort tiden går.
Jammen har du produsert mye fint på den tiden..og mer blir det.
Blir jo så klart med på giveaway..
liker jo så godt alt du lager.
Full pott !
Fin helg til deg Janne .
Klemmer fra Anne

Ingrid Louise sa...

Vil selvfølgelig være med å prøve lykken på dine herlige selv-lagede premier!!
2 lodd til meg,
Nyt helgen,klm ingrid l

Chalotte sa...

Tar gjerne et lodd! :)
Gratulerer med 6 mnd! :D

rule sa...

Gratulerer med jubileumet!!!! Synes det er veldig inspirerende å følge deg:-)Trekker 2 håpefulle lodd!! Ha ei riktig fin og kreativ helg!! Klem Ruth

loftkroken sa...

Klart det må feires :))
Jeg blir med og tar 2 lodd :))
Kommentar og følger:)

Krysser fingrer og tær ;)

Klem Bente

Anna Berit sa...

Så hurtigt tiden går. Gratulerer med blogbutikkens halvt års jubilæum!
Jeg vil selvfølgelig gerne være med i din giveaway og tager fuldt hus med tre lodder. :-)
God weekend!
Klem fra Anna Berit

mmicha2 sa...

komenterer her og følger bloggen din =)

marielle.michaelsen@gmail.com

goood helg! :D

Beathesbokhylle sa...

Gratulerer med halvtårs jubileum, jeg blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd:-)

Hanne sa...

Gratulerer. Kjempe fin blogg du har, følger deg gjerne videre:-)
Tar to lodd på lotteriet ditt.

Pia sa...

Jeg vil gerne deltage med 1 lod

Lenes blogg sa...

Så flotte ting du lager. Tar 3 lodd :)

Janne sa...

Jeg et med vettu! Gratulerer med et halv år, stor stas!

2 lodd på meg da, hihi:-)
Fin helg til deg Janne, god klem!

i Vinduskarmen sa...

Grattis!
fLINKE du er!
Er med og trekker med 1 lodd. :-)

Anonym sa...

Gratulerer! :)) Jeg må bare innom bloggen din hver dag :))) Du er jo så utrolig flink og kreativ! :)) Blir glad hver gang jeg er innom <3 Lykke til videre :)) Jeg får Kansje et lodd... Min mailadr.er gmarie@lyse.net KLEM <3

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Tillykke med det. Det er da også værd at fejre.
Jeg deltager med 3 lod.
lonni@stoltenborg.dk

Monica Myrene Solli sa...

Mange fine selvlaget ting du har.
2 lodd på meg :)
monica.msolli@gmail.com

solihjartet sa...

Hei Janne!!

DU lagar så mykje fint og gjev meg mykje inspirasjon i haustmørket!

Eg følgjer shoppen din både på Google kontaktnettverk og har den på bloglist på bloggen min, vert det ekstralodd for det?? ;)

Ellers er det 2 lodd på meg ;)

Ha ei superfin helg!!

Klem

liljasandra sa...

Hei :)Så masse utrolig fint du lager, alltid en glede og inspirasjon å titte inn hos deg :)Har lyst å delta, 1 lodd.

klem :)

hill`s interiørblogg sa...

Gratulere så masse med halvtårs jubileet... Det er jo så mye fint du lager, så jeg blir gjerne med på give awayen din med 3 lodd.
Ha en flott helg.
Klem fra Hill-Iren

mormor sa...

hei-og gratulerer;)selvfølgelig vil jeg være med på din flotte give-away! tar 1lodd,og håper på vinnerlykke;) ha ei supertrivelig helg! klem. mvh.turid.grubben@gmail.com

Lise Halager sa...

Krydser alt hvad jeg kan og håber heldet følger et af de 3 lodder jeg byder ind med.

Mange hilsner fra Lise

Linn larsen sa...

Hei! gratulerer med halvtårs dag på bloggbutikken din.. Blir 1 lodd på meg og håper jeg stikker av med noe av det utrolig fine du har laget.. Beundrer virkelig kreativiteten din! Ha en fortsatt fin helg! Hilsen Linn (linn-larsen@hotmail.com)

Two sa...

Gratulerer med halvårsjubileum! Tar ett lodd!

Oline sa...

Feirer gjerne jubileum i lag med deg. Flotte ting du lodder ut, tek eitt lodd og venter på om flaksen besøkjer meg i dag!

Anonym sa...

Gratulerer så masse masse!! Gleder meg SÅ til å se hva som kommer, og kjenner det fort kan brenne litt i lommeboken, selv om prisene dine er fullstendig levelige. :-)

Trekker et lodd jeg da, og tvi tvi på meg! ;-)

carina_stoen@hotmail.com

RoseSommer sa...

Kan jeg få 3 lodd? Koselig ting du lager.

Anonym sa...

Superfin blogg med de fineste ting! Blir inspirert og hermer litt etter det du lager her hjemme selv:)

Klem

Gunhild_nersten@hotmail.com

Janne i Fagerlia sa...

Håper jeg ikke er for sein - vil gjerne være med i trekningen :)

Anonym sa...

Er vel alt forsent ute jeg men gratulerer så masse med en kjempe fin blogg:) Er innom deg ofte å ser,blir så imponert hvor flink og kreativ du er:)

Klem fra Mette

Anonym sa...

Dette vil eg og vere med på! Bruker bloggen din som inspirasjon, har fått "dilla" på å hekle lystrekk. Følger og kommentar, to lodd

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...