torsdag 18. oktober 2012

Hvitt eller rødt til jul??

 

jeg har vel ikke helt bestemt meg enda..........men heller mest mot 
en hvit jul:)) Men det kan fort forandre 
seg når vi nærmer oss julen.....

I dag har jeg iallefall storkosa meg med hekling av lystrekk i rødt og hvitt:))
Migrenen har sluppet taket og i dag har det vært " dagen derpå" dag - sløv
i hue og med beina på bordet og hekletøyet på fanget:o)))

Lystrekkene jeg heklet i dag passer til baby-middagsglass......som jeg tror
det er mange som har en del av:))
De er veldig fine å bruke til telys.......

 

Det røde trekket fikk hampsnøre til knytting.. 
Jeg synes rødt og hamp er veldig fint sammen - spesiellt til jul:o)
Det hvite fikk hvitt satengbånd...

" bilde" bak lysglasset er en stein jeg har malt hvit og så limt på
serviett - decoupage..
- og utenfor har regnværet plasket
ned i hele dag..
Egentlig veldig koselig når en bare kan sløve innomhus:))

Lystrekkene er alt å finne på shoppen min:o))

HA EN FIN KVELD ( det som er igjen ) 
OG EN NYDELIG FREDAG!!
 

8 kommentarer:

Nennes sa...

Kjempefine :)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjempefine lystrekk!!!Og so koselege bilder:)
Nattaklem frå Mette♥

fru. Lærum sa...

her blir det hvit jul..klarer ikke rødt hos meg....må ha duse farger :-)
skulle ønske å kunne hekle noe så fint :-)

klem tone

Bente`s Hobbyrom sa...

Ja takk , begge deler :) Flott med både rødt og hvitt . Ha en flott helg og kos deg masse , klem fra Bente :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Her heller jeg mer mot hvitt enn rødt til jul :)))
Blir så utrolig fort lei det røde...

Bra at migrenen har sluppet taket, sikkert ikke noe kjekt å ha !!

Har ikke de beste dagene for tiden, men her må en bare se opp og frem og håpe det beste :)))

Fin fin fredag og helg til deg skjønne Janne

Klem Heidi

Furulunden sa...

Jeg lurer også på, rødt eller hvitt. Synes det er så lite farger ellers i året hos meg, så det spørs om det ikke blir en del rødt - sånn når julen nærmer seg. Du er jo bare såå flink. Så er du jo fra yndlingsbyen min også da:) Var en tur på Flekkerøy i august og i byen selvsagt:)

Min stil sa...

Hvorfor ikke si jatakk, begge deler :) Jeg liker både hvitt og rødt og blander de gjerne.
Ha ei fin helg.
Klæm Susanne

Lenes blogg sa...

Jeg bruker både hvitt og rødt til jul jeg og så sølv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...