tirsdag 30. oktober 2012

I dag har jeg laget juletre:)))

 

Denne ideen har ligget litt på vent noen dager, men i dag
slo jeg til:o))
Gikk utrolig fort og enkelt var det også:) 

Og det beste er vel at det var helt gratis........ så synes jeg det ble 
sååååå tøft atte:o)
Har jo sett sånne små tre juletre på div nettbutikker...og der 
koster de i underkant av 400,- men tøffe er de jo:)

 

Jeg startet med å klippe av noen greiner
 fra epletreet i hagen......

 

Målte sånn ca hvor langt utenfor blomsterpotta jeg ville ha treet og klippet
opp en del......som ble mindre og mindre oppover:))

Stammen på mitt lille juletre er en blomsterpinne jeg fant i kjelleren:)
og blomsterpotta sto like i nærheten:o)
Har jo nesten alltid et lite lager med blomsterpotter...:)

Så fant jeg et bor som var like tykt som blomsterpinnen og borte
gjennom en etter en......etterhvert som jeg tredde de på pinnen:o)

 

Blomsterpotta ble fyllt opp med litt småstein og litt
mose til slutt:)
Nå mangler bare stjerna i toppen..........hva nå enn det måtte bli:)

Nå skal jeg finpusse på noen nye skilt 
som ble til i dag:)))
og blir det bra så havner de på shoppen:o)))
 


22 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
Så flott det ble!! Tusen takk for at du deler supre tips ;))
Ønsker deg en riktig fin dag ;)
Smil og klem fra Monica

amo sin blogg sa...

Heisan, Supert juletre, og så
kjekt når det er natur og heimelaga !
Takk for godt tips !

Anne-Mari

Renate sa...

Hei :) det ble kjempe flott, så enkelt men så dekorativt :)
Takk for at du deler så masse fint :)
Ha en inspirerende kveld :)
Jeg skal fortsette med oppussingen av campingvognen..
Renate :)

Nennes sa...

Superkult :)

loftkroken sa...

Hei på deg Janne :))

Klart det er greit :)) Var inne på blogg butikken din før du skrev kommentaren og jeg ble såå glad når jeg så det ♥
Skal få lagt inn noen blogg- butikker jeg også etterhvert på min,takk for tipset :))
Det treet var KNALL,du er bare rå fortiden ;))

Klemmer ♥

Marlyn sa...

Stilig tre og og veldig dekorativt! ikke dumt at det er billig heller da.:)

Ha en fin kveld!

Lithe sa...

Så stilig :)
Det likte jeg godt!
Fin kveld til deg :o)

Klem

Yulia sa...

Åååå det er sååå fint.Skal lage til meg sånn jeg og.Tusen takk til tips og inspirasjon.Ha en fin kveld og Happy Halloween i morgen!!!
Klem

Gunn sa...

Hei
Åååå det ble kjempefint,takk for at du deler så mange flotte ideer med oss.
Klem og ha en fortsatt fin kveld:-)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gurimala så fint det ble Janne :)))
Likte så godt at de er rundt i stede for flatt, skjønner du hva jeg mener ?

Jeg kjøpte meg et tre hos Søstrene Grene i går, det var også litt kult :)
Skal se om jeg får vist det i et innlegg en av dagene :)

Her går det i forandring av yttergang og forbedringer der :) Blir ikke helt enig med meg selv hvordan jeg skal møblere, men jeg finner vel utav det :)))

Fin kveld videre til deg
Klem Heidi

Lenes blogg sa...

Stilig juletre :)

Edny sine puslerier sa...

Råtøft!!

månestråle sa...

Tøfft :)

fru Hansens Kreativiteter sa...

Så flott !!
Takk for tips , dette må prøves :)
Klem fra meg :))

Huset på Grønnmyra sa...

Wow....så utrolig stilig.
Tusen takk for at du deler tipset.
Kjempefin blogg du har.
Ha en fin, fin kveld.
Klem fra jeanette

Mor Inger`s hus sa...

Kjempestilig.
og så drysser det ikke :)

:) Inger

Lisa sa...

Næææææ så tøft og stilig juletre! :)
Takk for tipset! :)
Ha en fin kveld!
Klem Lisa

I`Døsset sa...

Wow, fantastisk ide. Takk for tipset

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Den er blevet rigtig flot. Så morsomt jeg havde også i tankerne at jeg skulle lave sådan en. Nu venter jeg lidt med at prøve til vi nærmer os julen lidt mere. Bare så du ikke tror at jeg har taget din ide. Synes dog at din ide med hul gennem grenene er bedre end min.
Flot er den.
God dag til dig.
Klem Lonni

Sologbolig sa...

STILIG !!!!!!

Ane sa...

Så kreativt og stilig! Har også ruget på tanken om å lage et lite juletre og ditt ble jo så fint så tror jommen jeg må gjennomføre ;) Jeg hadde dog ikke kommet på idéen om å lage hull i pinnene og tre de på en blomsterpinne- kjempekult ble det i alle fall!
Klem Ane

loftkroken sa...

Nå er du lagt under mine venners blogg-butikker på butikken min:))
Du er den eneste enda ;)

Klem Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...