torsdag 25. oktober 2012

Ideene " koker over " :)))

 

Hei å hopp:))

Ja, her " koker " det for tida:))
Den ene ideen etter den andre popper opp, og da må man
jo bare gjøre noe med det:)

Det som vises på bilde over er halvferdig......det gjenstår litt
saging, sliping og liming:)) ja, og boring:)

 

Ideene med bokstavene har jeg hatt i hode i 3 dager.........så
i dag husket jeg å legge de frem slik at den ideen ikke
skulle bli liggende i glemmeboka:o))

Oppdaget plutselig en ny teknikk i dag med servietter
- og nå gleder jeg meg såååååå til å sette igang:)

 

Litt nytt er blitt lagt ut i bloggbutikken min:))
- og mer er på vei.........

Nå skal jeg ut å sage av en passelig tykk grein som jeg skal sage
opp i mange små.........og bore hull........ og ja...dere får
nok se resultatet:o)))

HA EN FIN FIN TORSDAG !!
 

10 kommentarer:

Sologbolig sa...

Herlig!! Her var det inspirasjon å hente. Takk for at du deler. Ha ein fin kveld.

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Hi-hi... så gøy! :)

Sliter vel aldri med hva du skal gi til folk i julegave heller du.
Du har vel nok av ideer og ta av :)
Så herlig!

fru. Lærum sa...

blir helt imponert av deg....alltid en ide!
så morro å se hva du finner på, og nå ble jeg veldig nyskjerrig ;-)

klem tone

mormor sa...

så spennende! og jeg fikk pakken i dag:) er sååå fornøyd! ha en fin fin kveld:) klem

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Det lyder spændende. Glæder mig til at se resultatet.
Det bliver jo altid så fint det du laver :-)

Janne i Fagerlia sa...

Mye fint! Likte spesielt godt tavlene dine :)

Antje sa...

Så fine tavler og annet du har lagd igjen, tavlene var knallfine.
Ha en flott helg :)
klem fra Antje

loftkroken sa...

Du er bare så herlig med alle ideene dine :))
Kjekt å stikke innom deg :)
Kommer til å legge inn en bestilling snart ;)

Klem Bente ♥

Helén - Hjertesjel sa...

Wow! Blir imponert jeg, så kreativ du er! Masse fint på bloggen din :)
Ha ei fin helg :)
Klem, Helen

loftkroken sa...

Hei igjen Janne :))
Tuuusen takk for linken du delte,så snilt av deg at du deler de flotte ordene med meg:))Masse flott ♥
Kjempefin foto-blogg :)

Klem sendest ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...