mandag 22. oktober 2012

" perfekt blanding" for kreative sjeler:)))

 

Neida, det er ikke denne blandingen overskriften handler om:) men
det kunne jo ha vært det:o)
Bilde over er mer en påminnelse til meg selv om at jeg har
kaffemaskin som er full av bønner:)))

Jeg er en kaffekjerring til de grader, så til daglig går det iallefall
et par kanner fra trakteren....Men her en morra var det helt tomt der......
hmm, hva gjør jeg nå ? Trålte gjennom skuffer og skap om det kansje
lå en kaffepose på lur.....
Men neida.......

Plutselig oppdaget jeg den "lille" kaffemaskinen som egentlig tar for mye
plass på kjøkkenbenken...ER DET MULIG ?????
så da var jo den saken grei:) men ble litt skremt at det er mulig å
bli et slikt surrehue:))

 

Her er den perfekte blandingen:o)))) for kreative sjeler som til
stadig har for mange "jern i ilden "
Ser forferdelig rotete ut, men her har jeg full kontroll:o)))
Den lille lampa er litt på snei, men det er bare fordi lyspæra i den
symaskinen med hvit tråd er røket:)) og lys må man ha:))

Siste " skudd på stammen" er krittavler.........Disse lagde jeg mange
av i sommer. Men så gikk jeg tom for plater, og da ble
det automatisk en litt for lang pause.

Fikk et spørsmål om jeg lagde slike.........og da ble det et hopp
og sprett ned til byggeforretningen i dag:)))
- så nå ligger det en del til tørk..

 

De blir ikke helt 100% like som de jeg lagde i sommer for jeg
fant ikke samme type plate, men ikke langt unna:)
Platene skal jo helst ikke veie noe pga den dyre frakta når
planen er å selge de i bloggbutikken:)
( det er nok posten som tjener mest på de som selger fra bloggbutikken)

 

Lysposene jeg syr i decoupage teknikk tar også litt tid....
disse skal tørke i et døgn før jeg kan kreativitere videre:)
- så et par bestillinger må ligge litt på vent...
Men utrolig moro at disse falt i smak rundt om:)

 

Når jeg tenker meg om, så er det ikke noe rart at jeg glemmer
å kjøpe kaffe:)
Jeg har jo stadig prosjekter på gang, og det som sitter mest i hue mitt
er om jeg har nok blondebånd eller satengbånd eller garn:o)))
eller maling og lim hihi:)

Og av og til er jeg føre var..............En del ruller med
god jul bånd er i hus, men aner ikke helt hva jeg skal med det hihi:)
Men plutselig er jeg i gang:))

Vel vel, nå ligger det meste til tørk på hobbyrommet og jeg er
klar for en tv kveld med beina på bordet:))
Farmen og 71* nord er spilt inn, så jeg får begynne med noe norsk:)))

Ha en fin fin kveld!!

7 kommentarer:

Notre-de-maison/ Gry sa...

Hehe...men det er jo sånn det er å være kreativ; Janne! organisert kaos, og full kontroll i det som er ut som et virvar for alle andre. Nydelige ting du lager; som alltid. Kos deg med ditt store kjøkkenbord, nydelige prismelampe og flotte kaffemaskin. Ha en fin dag, klem

Anonym sa...

Hei
Ja du har mange jern i ilden, så mye fint og så er du en stor inspirator for oss andre.Har prøvd en del og det er jo kjempemoro.
Ha en fin kveld Janne

Marlyn sa...

Kos deg med Tv og kaffen! :)

liven sa...

Høres og ser ut som du koser deg Janne :)

Janne sa...

Dette er et krativt kaos ja, ser ut som mitt, bare jeg har det enda værre....uff, må rydde imorgen, for til fredag kommer søstern og skal sove der inne!!Hjelp;))

Men som du sier, orden i kaoset, det har vi! hehe:)
Digger det store bordet ditt, så herlig med så mye plass!!:)
Du er så flink, stå på Jannemor:))

Goood klem!

Anne sa...

En herlig plass du har til produksjonen din..
tviler ikke på at du har kontrollen uansett hvordan det ser ut .
Pakken kom raskt..tusen takk !
Fikk lyst å sende deg en pose kaffe nå slik at du ikke går lens..Kos deg videre!
klem Anne

Karipia sa...

Så mye spennende du kreerer. Gleder meg til å se de ferdige resultatene. Helt min stil den nostalgiske stilen der.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...