mandag 1. oktober 2012

Så ble det hvitt gitt:))

 

Hei og god mandag!:)

I dag har det vært maling og spraying på menyen.........
De sorte lampettene hang på veggen i spisestua tidligere, og med "nye"
hvite møbler....ble disse det "sorte får i flokken":)
pluss at det ble for mange lamper i ei lita spisestue...........

Planen var egentlig å gi de bort.........
men i går ble ei lampe flyttet fra sjenken i stua bort til hjørnebordet
og da manglet jeg plutselig lys der - blir jo ikke helt det
samme med stearinlys:o))
så da fant jeg ut at disse kunne gjøre nytte en stund til:)
Tror jeg kjøpte de på Skeidar for 10 -11 år siden..

Hadde akkurat nok spray til begge:)))
Har også satt på lysmansjetter i glass over lysholderen:)
det lille ekstra vett du:o)

 

Det lille skapet med skuffer malte jeg i går...........og skulle ha
dette i spisestua.....men av en eller annen grunn
testet jeg det på denne veggen, og det ble såååååååååååå bra:)))
Har et lignende skap som står klar for maling som havner
i spisestua:)

 

På en av knaggene henger et herlig hjerte med lavendel.....kjøpt
på Nille:) Utrolig mye fint på Nille for tida:)
Så er det jo høst, så jeg har spedd på med litt lyng:)

 

Ledningene på lampettene er skiftet ut til hvitt og nå gjenstår bare
å male hylla over + knektene:))

Men nå er det tid for mat hihi:)))

HA EN FLOTT 1.OKTOBER !!
 

10 kommentarer:

loftkroken sa...

Det ble fiiint :)Elsker gjenbruk ♥
Hvilke spray er det du bruker ?
Ellers må jeg si meg enig med utvalget på Nille :)Det må være noen som har sans for interiør i toppen der ;)

Klem klem

Man tager hva man haver sa...

Så lekkert det ble Janne, det er ikke dumt å se en gang eller to ekstra på ting før man bestememr seg om man skal kvitte seg med det eller ikke.

Fortsatt fin mandag til deg.

Klem

Gunn sa...

Hei
Dette ble jo kjempe lekkert.
Ha en fin mandagskveld.
Klem

fru. Lærum sa...

så flotte dem ble :-) man trenger ikke alltid å bytte ut, men gjøre om på det man har :-)
det ble så flott med den sjenken og jeg synes det var flott med hyllen som den var....kan bli litt for hvitt også.....så litt rustikk ut mot det hvite :-)

klem tone

Marlyn sa...

Det ble jo riktig så fint! Litt av en jobb det der. :)

Caroline sa...

Lampettene ble kjempefine med litt hvit spraymaling:)
Jeg har drevet å malt litt her hjemme i det siste,greit med litt enkel fornyelse;)
Så gøy at det var jeg som vant give awayen hos deg!
Har sendt deg en mail med adressen min:)
Klem Caroline

Underberget sa...

Virkelig fint pyntet her! Liker fargene og pynten du har valgt! Ha en fin høstkveld:-)

Elis lille rede sa...

Det ble knallfint! Liker hvitfarver som går ton-i-ton. Lampene ble jo kjempesøte, og passet utmerket på veggen. Du er superflink, Janne! Ha en fin-fin dag!

Klem fra Eli:)

mormor sa...

hei! kjempekos,ble det:) lurt med gjennvinning! må ta meg en tur på nille snart;) klem mormor

liven sa...

Disse ble jo flotte Janne...og med litt stæsj ble de jo som nye :)
Gjenbruk er tingen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...