tirsdag 16. oktober 2012

" Sanselig jul " levert på døra:))

 

I formiddag fikk jeg levert den herlige juleboka "Sanselig jul " på døra:)
Må bare si WOW! for ei herlig bok...
Den er full av herlige bilder, inspirasjon og ideer, så her
blir det stor kosefaktor de neste dagene:o))

HER kan du se liste over butikkene som forhandler boka..

Et stort tusen takk! til herlige Franciska som har laget denne boka, og som
også ville bruke bilder fra bloggen min..
TUSEN TAKK!!

 

Ideene mine i boka er bl.a. en bjørkekubbe til bordpynt med trær
og telys...hvordan jeg lagde den kan du se HER

På bilde til venstre er det hekletrekk rundt en " vase " og en liten islykt..
Islykten er laget av eggehvite og sukker:)

For 2 år siden fikk jeg helt dilla på disse islyktene, og fremdeles har
jeg noen igjen fra den tiden:)) 
HER kan du se en annen variant av slike islykter:)

Islyktene jeg lagde for 2 år siden er like fine i dag:)
- noen av de måtte jeg bruke i sommer til å pynte med i hagestua
og da la jeg de bare i varmt vann og " isen " forsvant:)))
Etter det fikk de hønsenetting rundt:))

Nå er de kommet inn og når snøen er i anmarsj skal de bli 
til islykter igjen:o)))

HA EN FIN FIN DAG !!
Her har vi regn på regn, så det kunne ikke ha passet bedre
og få den herlige juleboka i hus:o))

5 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Må nok ha meg en tur på Drømmehuset her i Bergen å å meg et eksemplar jeg også. :)

Klemmer

Edny sine puslerier sa...

Så koselig da!! Jeg forstår veldig godt at de ville bruke bilder fra bloggen din, for du lager så mye fint, og er veldig inspirerende;)

LadyLaLaura sa...

Ja det blir islykter her hos meg også :) Lagde flere av dem i fjor etter supre tips fra deg. Det blir så koselig og fint med de lyktene. snille du som deler med oss av dine kreative ideer og geniale løsninger :) keep up the good work! Ha en kjempefin kveld videre. Klem fra meg

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Tror jeg også må skaffe meg et eksemplar av denne flotte boken.
Så gøy med egne bilder da. Skulle bare mangle at ikke noen av alle dine fine ideer fikk plass i boken :)

Caroline sa...

Denne boken har jeg og lyst å kjøpe meg,den ser så inspirerende ut!
Så stas at du er med med noen av dine kreativiteter i boken,kjempegøy:)
Klem Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...