søndag 28. oktober 2012

Skilt i helga og noen måtte flytte.........

 

Hei å hopp!:))
( overskriften hørtes litt bøs ut, men sånn blir det av og til:)) )

Denne helga har jeg kosa meg sååååååååååå:)
5 nye skilt er lagt ut i bloggbutikken og et er i anmarsj - trengs
bare litt pussing her og der..

Det tar jo litt tid med disse skiltene, så helga er brukt til å lage
et lite lager med skilt, når jeg først var i gang..
( okkuperte kjøkkenet med dette prosjektet )

 

Heldigvis var mannen så grei å saget opp ca 30 stk på fredag før
han reiste til Åseral......men de skal jo males, tekstes, pusses m.m.......

Mens de lå til tørk, sydde jeg meg noen blondehjerter:)
med rufsekant:)
Har en del tørket lavendel liggende, så mulig det blir flere av slike
med lavendel inni:))

Ellers har vi hatt nydelig solskinn her, men litt kaldt for mine labber..
og frost på nettene har vi hatt noen dager...........så i går
ble det flyttesjau på mine 3 små koier:)

 

Blipp, Blopp og lille Blitzi er nå flyttet inn i varmen:))
Mens de venter på at jeg skal dille ferdig i den nye innedørsdammen
" koser " de seg i bøtta:))

I fjor flyttet de inn i begynnelsen av desember når frosten startet, så i år
ble det litt tidlig...men men koselig med selskap av de inne også:)
Vi skulle egentlig bygge større hagedam i sommer, men sommeren kom og
gikk og ingen ny dam, så inn måtte de:)

I dag har jeg pakket og pakket bestillinger som blir sendt
med posten i morgen:))
Og heklet lystrekk.......i lilla og rødt.
Kjenner jeg begynner å bli lei av de fargene, så nå hekler jeg til det
er tomt for garn, så blir det stopp (trur eg ):))

Vel vel, ønsker dere alle en nydelig kveld!

6 kommentarer:

Gunn sa...

Hei
De skiltene var fine,har prøvd å lage rufsehjerter men syntest det er vanskelig å rufse rundt hele men jeg bruker kanskje feil stoff. De du lager er så fine.
Ha en fortsatt fin søndag
Klem

Janne sa...

Hei Gunn!:)
Bruker vanlig bomullstoff, men skal være enig at det er litt vanskelig og tidkrevende med den rufsekanten - men synes de blir så fine at det er verd strevet:))

Himmelberget sa...

Hei Janne !

Skilta din er berre kjempefine :)
Trur eg må ta meg ein tur i bloggbutikken din. Kjekke venninnegåver.
Det er tydelig at du har hatt ei fin og kreativ helg, og at du nyt siste rest av den :)

Klem/Janne

Bodil sa...

Du er så flink og kreativ, og skilta dine er så fine :)

LadyLaLaura sa...

Nydelige skilt :) teksten på dem liker jeg utrolig godt! Som et lite puff i baken - Go for it! :)
Forresten så lurer jeg på om du har noe virus på sida di. Når jeg trykker på kommentere-feltet ditt så dukker det opp en helt ny side med masse lekre damer på - som vil ha kontakt osv. Lurt å sjekke dette ut, kanskje bytte passord eller noe sånt.
Her er det full vinter og kaldt, jeg ser på sydenturer og bare lengter til sommer og sol hehe. Heldigvis blir det jo jul snart så det er jo bra å ha å glede seg til. Ha en fortsatt fin kveld. Klem fra frosne meg

Janne sa...

Wow, mye og gjøre om dagen!:))

Flinke du:))
Masse lykke til med produksjonen, Jannemor:))

Goood klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...