mandag 8. oktober 2012

Søt fotoboks...

 

........ble jeg eier av i dag:)))
Egentlig skulle det være sånn en " hviledag " idag:)) Men da mannen
spurte om jeg skulle ha noe borte ved Sørlandsenteret......Tenkte jeg 
" nei, men kan jo prøve å finne noe " :o)))

Mens mannen ordnet med div. bilting, ordnet jeg meg med div. interiørting:))
Denne fotoboksen fant jeg på Sparkjøp:)
Motivet i lokket har jeg satt inn.......da jeg fant ut at denne var
helt super til de små ferdige decoupage motivene:))

 

I rykk og napp limer jeg ferdig en del motiv på tekstil som kan være greit å
ha klar til bruk:))
Og disse små motivene kan fort forsvinne i kurven sammen
med de store... så denne var jeg heldig med:o)))

 

Dette skiltet ble også med hjem fra samme butikk:))
Nå må jeg bare finne en plass til det hihi:)

Når vi kom hjem sydde jeg et trekk til en metallboks...som jeg
ble veldig fornøyd med:))

 

Litt mer "høstlig" denne, enn de i hvitt:))

 

Det "verste" er at den er like fin innvendig hihi:o))
Moro å sy med litt andre farger/motiv, så disse kommer straks ut på
shoppen min:o))
Det ga mersmak kan en si.....så den derre hviledagen får jeg
ta en annen dag:o))

HA EN FIIIIN MANDAGSKVELD !!
 

5 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Å så mye fint !!
Leeenge siden jeg har vært innom Sparkjøp, og ser det er på tide med en liten visitt igjen :)))

Du skulle ha en hviledag, og jeg har bokstavligtatt hatt en hviledag !!!
Har ikke gjort en dritt :))) Men guri så deilig det er etter en helg med festligheter og forestilling :)))

Får prøve å gjøre noe fornuftig nå i kveld og de kommende dagene :)

Super mandagskveld til deg
Klem Heidi

Gunn sa...

Hei
God mandagskveld, den boksen din var fin, det samma var det nye trekket.Gleder meg hver gang jeg er inne pa bloggen din for a se tinger du lager, gir meg mange fine ideer.
Ha en fortsatt fin mandagskveld.(desverre skriver ikke ipaden min div.vokaler derfor blir det ingen aa)
Klem fra Gunn

bevaremegvel sa...

En veldig søt fotoboks ja. Og så fin hermetikkboks, du er flink og så kreativ.

Morsomt å se hva du klarer å lage ut av ganske kjedelige ting :)

Klem Tessa.

Janne sa...

Ja, du skulle bodd nærmere, hadde vært så koselig å få truffet deg:))
Så fine saker du har kjøpt deg i dag, likte boksen utrolig godt!
Jeg kjenner det kribler i scrappefingrene mine snart, det kjente jeg nå da jeg så boksen, serru!:))

Har kjøpt meg en del gråposer som jeg skal pynte opp, når de er ferdig pyntet kan du se de på bloggen. Nærmere julemarkedstiden;))

Ønsker deg en finfin uke, kjære deg, goood klem fra meg:))

<3

Trollstubben foto sa...

Hallo Janne
Lekker liten fotoboks du har.
Herlig masse flotte og kreative ideer.
(Jeg ble litt lei den gamle bloggen og har vel hatt en stor tørke i sommer(tross regnvær), men skal prøve litt annet.)
Stor klems fra meg(Karin).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...