onsdag 10. oktober 2012

Tøff lyslykt med klesklyper......

 

Ja ja.. det er jo smak og behag da, men jeg synes den ble skikkelig tøff:o)))
- hadde bare klesklypene vært litt værbitte:)

 

Klesklypene kjøpte jeg på Biltema for 2 år siden da jeg pusset
opp vaskerommet... Da ble alt hvitt og natur....så treklyper måtte jeg jo ha:)
På Biltema er de knallbillig.........
Men etter en stund fant jeg ut at disse er av dårlig kvalitet, så egentlig
egner de seg best til lyslykter hihi:)))

 

Det du trenger er et lysglass, klesklyper og hampsnøre eller 
noe annet tykt snøre...

 

Så fester jeg klypene på snøret - godt innpå slik at de ikke sklir..
til jeg har nådd rundt hele glasset..
Så knytter jeg endene sammen, og det var det:o))

 

Tror jeg skal ta å legge ut noen klyper på terrassen og la vær
og vind gjøre de værbitte og lekre:o))

Fort gjort var det iallefall og få seg en "ny" lyslykt:)

HA EN NYDELIG DAG DERE !!
 

7 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Da regner jeg med at hagen din blir fylt opp med klesklyper i tre fremmover :)))
Koselig lykt ble det nå i allefall !!

Jeg er så heldig å ha fått meg en kabeltrommel endelig, og den var skikkelig værbitt :)))
Håper den er like fin som jeg synes den var når jeg skal sjekke hvor mye den har tørket opp... Er jo litt hypp på å få den i hus da vettu.
Jeg skal få to trommler til av en kompis som jobber i BKK, O'lykke !!!

Her går det i nysing, snyting og rennende øyner, sånn helt typisk kjedelig forkjølelse :((( Håper på snarlig bedring og mer energi :)))

Ha en herlig onsdag med dine kreativiteter Janne :)

Klemmer fra meg, Heidi

Tovepia sa...

Kjempekreativt og fint!! de blir nok værbitte hvis de settes ut..kanskje legge dem i saltvann også..??
Ha ei god uke videre, klem fra mæ;)

Vårt lille hjem sa...

Den var kjempefin, hadde nok blitt supertøff om de hadde vært grå og værbitte ja. Hmmm...har faktisk noen liggende ;)

Det var morro å titte inne hos deg, så jeg legger meg til som følger hos deg.

Hege

Janne sa...

Ja, dette har jeg sett før, er så stilig!!:))
Flink du er <3

Finfin kveld til deg, her blir det farmen!!:))

Klem!

Janne sa...

Pinterest:))
Den beste nettisiden på DIY prosjekter, her er lykta jeg fant:

http://pinterest.com/pin/241013017528884994/

:)

Janne i Fagerlia sa...

Så flott! Husker det var populært å lage ting av klesklyper for mange år siden :)

Anna Therese sa...

Eg synes det var kult :)
Er artig med pynt som ikke alle har!
Ha en fin kveld videre :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...