mandag 19. november 2012

Ekstrem ReDesign

 

Hei og god kveldsann:)

Overskriften denne gang handler om en hyggelig mail jeg fikk
for leeeenge siden (oktober) og som jeg har sååå
dårlig samvittighet på at jeg ikke har svart........så nå prøver jeg
etter beste evne og rette opp i litt iallefall:)))

Ekstrem redesign / TerraCycle er et firma som resirkulerer det meste:))
Og nå har de en konkurranse gående der de vil at du kan sende
inn bilde av noe du har laget..
Gjenbruk av noe som andre mener er søppel..

HER kan du lese om konkurransen:)
men jeg er litt sent ute med dette - fristen for å sende
inn bilde går ut 21. nov.
så fort deg!:)))
( Du kan vinne er TASSIMO maskin!)

 

Bildene over her er vel den enkleste gjenbruks metoden på en
hermetikkboks....men siden det går fort mot
jul, så passer det med litt XMAS:)))

Du trenger bare en drill og et metallbor:))
Jeg malte mine hvite, men er like fine uten maling igrunn:)

Ellers har jeg vært sååååååååå produktiv i dag:))
og mye nytt på shoppen er det blitt:o))

Ha en fin fin kveld!
og husk finn frem noen bilder av ting eller tang du har laget:)))
og send det inn til TerraCycle:)

OPPDATERING
Bildene over er ikke bidrag jeg sender inn:)
Må nok finne noe annet av mine sprøe påfunn tenker jeg:o))
 


10 kommentarer:

Helenes Interiør sa...

Kjempe fint bidrag :) Fant bloggen din gjennom Norskeinteriørblogger. Veldig fin blogg og hjem du har. Jeg er fast ny leser :)

Klem

Nennes sa...

Så kult :)

LadyLaLaura sa...

Lykke til i konkurransen :) Skal heie på deg! Flinke du!!! Klem fra meg

Renata sa...

Very nice Christmas decoration, I did these last Christmas with star decor. Greetings. Renata

Gunn sa...

Hei på deg
Lykke til:-)Klem og ha en fin kveld

fru. Lærum sa...

så spennende konkurranse!
dette er jo et supert tips....fine ble dem :-)

klem tone

Janne i Fagerlia sa...

Hm, kunne vært morsomt å være med i en slik konkuranse, men fristen blir nok i korteste laget for meg. Men Tassimo kaffemaskin har jeg fra før, så da har det egentlig ikke noe å si. "Heier" på boksene dine jeg :)

loftkroken sa...

Fryyder meg å komme inn på siden
din :))Det bare oser av kreativitet her :)Takk for all inspirasjon gode du ♥

Klem Bente

månestråle sa...

Lykke til !
Disse e kjempetøff!
Jeg har forøvrig laget flere sånne sukkerlykter i det siste :))

Klem Anita

TerraCycle Norge sa...

Hei Janne,
Mange takk for hyggelig innlegg om oss og en flott og kreativ ide!
Vi ser veldig frem til å motta bidraget ditt.

Til 'Janne i Fagerlia' vil vi gjerne nevne at vi har et innsamlingsprogram der du helt gratis kan sende inn dine brukte Tassimo-kapsler og emballasje, der vi forsikrer oss om at disse blir resirkulert heller enn å ende på søppelfyllinga! Som en takk donerer vi 10 øre til din selvvalgte veldedighet eller skole per innsendte avfallsenhet :) Du kan lese mer her: http://www.terracycle.no/no/brigades/tassimo-brigaden.html

En fin og grønn kveld ønskes dere begge!

Mvh,
TerraCycle Norge

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...