mandag 5. november 2012

En hilsen fra USA....

 

........Å den hilsen er ikke fra meg:)))
Sist torsdag reiste eldstesønnen sammen med en
kameratgjeng til USA på motorsykkeltur..

De landet i Atlantia (tror jeg) og leier motorsykler der og skal
kjøre USA på tvers:)
I går kom de til Phoenix i staten Arizona.....Hvor ferden går videre er
ikke godt å si:))

 

Før han reiste satt han opp webkamera mot skålene til kattematen:)))
Vi har fått i oppdrag og mate kattene, så da klikker vi oss
bare inn på webkameraet og sjekker beholdningen:o)))
Han har montert kattedør, så her er alt bare vellstand:)

Ellers har jeg vært uten mail i helga.........serveren står ute hos samme sønn
og heldigvis klarte han og fikse den fra USA:))))
Det er jo helt utrolig hva de kan disse guttene - med få tastetrykk
ble serveren fikset:o)

 

Og ellers har jeg rett og slett godt lei av mønsteret og hjertepynten
jeg har brukt på lystrekkene......Jeg har heklet det samme
siden midt i juli, så nå var det på tide og lage  nytt design:o)

De kommer snart ut på shoppen:)

Nå står det en tur ut til Jula og Biltema på tapeten og kansje
Stoff og Stil.........så da blir det kansje noe kreativt til kvelden på meg:o)

Ha en flott kveld!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...