onsdag 21. november 2012

Fra krydderglass til adventstake.....

 

Hei å hoppsann:))

Igjen blir det en liten reprise....
I fjor lagde jeg en adventstake av tomme krydderglass:))
I fjor kunne jeg bare hekle bestemorruter, så da ble det en stk rute
rundt hvært glass:))

 

Tror jeg hadde en fastmaskeomg. øverst:))
Åpningen på disse krydderglassene er litt større enn
lysene så jeg tvinnet litt sølvpapir rundt.....
Tallene er limt på:)

 

Tar med en reprise til fra i fjor.........:o)
En chilisausflaske har fått samme bestemorrute + fastmasker øverst..
Og et lite hapåglass ble til islykt ved hjelp av eggehvite og sukker:)))

Det er jo kommet mange nye følgere her på bloggen
siden i fjor, så kansje det er en eller to som
ble inspirert (?)

HA EN FIN FIN DAG!
Her har vi plask regn og kose-seg-inne-dag:)))
 

7 kommentarer:

Nanna's verden sa...

Fine idéer og billeder! Jeg er især vild med idé og billede nummer 2 :-)

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Det var en ny og fin ide for mig.
God dag til dig.
Klem Lonni.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Trenger så absolutt ikke være ny følger for å bli inspirert av deg kjære Janne :)
På nyåret må jeg bare lære meg denne heklinga...
Min tante er dreven, så god opplæring har jeg tilgang til :)

Lurt med krydderglass som adventstaker... Fikk en aldri så liten idè nå... Kanskje jeg skal sjekke om det er krydder som er gått ut på dato og at glassene er klar for nye bruksområder :)))

Fin fin onsdagskveld til deg
Klem Heidi

bevaremegvel sa...

Jeg ble hvertfall inspirert ;)
Klem

LadyLaLaura sa...

Jeg blir alltid inspirert av alt du lager :) Det var krydderglass du brukte på disse ja. Kjempelurt :) og snart skal jeg ta fram islyktene mine, er så glad du viste meg (ok oss da hehe) hvor enkelt det var å lage dem. De lyste fint her i fjor vinter og det skal de få i år også! Både inne og ute :)
Og igjen så må jeg få si at jeg er såååå glad for at jeg vant hihihi Hvis du ikke har post-adr. min lengre, så gi meg et pip ;) ha en fin-fin kveld videre du o store inspirasjonskilde :) Klem fra meg

Det brune huset sa...

Hei! Oppdaget bloggen din i dag da jeg googlet decoupage, er meget imponert over alt du tryller frem :)Er til stor inspirasjon! Legger meg til som følger her jeg :)
Ha en riktig fin kveld!
Laila

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig kreativt og fine:)
Fin kveld videre skjønne deg!:)
Klem Janne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...