fredag 9. november 2012

God helg!!

 

Plutselig helg igjen:o))
- og her har vi plask regn, så helga vil nok bli en kose-seg-inne-helg:)

I dag har jeg sydd nye stoffhjerter med rufsekant:)
med en skjønn og hoppende glad hjort på:o)
hvis det ikke er reinsdyr da (?):)
Har bare 3 stk ferdige, men om lidt så kommer de ut på shoppen....
sammen med noen hvite blonde-rufse-hjerter:))


 

Så har jeg prøvd meg på en julestrømpe hihi:)
Men dette tror jeg blir et engangs prosjekt......kansje jeg
prøver en gang til:) Motivene på dette stoffet er jo sååååå koselig:)

 

Har vel egentlig mer dreisen på disse posene:)) hvis jeg kan kalle
dette for en dreis:))) hihi..
Denne linposen tenkte jeg kunne være fin til telys.......eller
klemmentiner:)))

Det jeg egentlig gleder meg mest til i helga er å prøve ut
innholdet i mine to nyinnkjøpte kofferter:o))

 

Og mulig gult kan bli kult når jeg for testet ut dette:)))
Har en plan.......men det gjenstår jo å se om det blir slik jeg ser
det for meg i hue:)))

Ellers så skal jeg storkose meg med bestillinger jeg har fått
og lage litt nytt til shoppen......
Fikk innkallelse til sykehuset på tirsdag, så godt å ha mange jern
i ilden denne helga, så slipper jeg å tenke-gruble-grue-meg:)

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM HER EN
NYDELIG HELG !!

8 kommentarer:

Anonym sa...

hei! du lager så mye fint! julepostskiltet er jo bare helt skjønnt, putene er også flotte;) godt å høre at du har fått time på sykehuset ha ei trivelig helg;) klem mormor

Tovepia sa...

Ååå, så mye lekkert du har laget i det siste!
Flotte poser og putetrekk..og gudene vet hva..du er råflink!!
Ha ei riktig god helg, klem fra mæ;)

Gunn sa...

Så lekre stoffer, de posene er så fine.Lykke til på tirsdag.
Ha en ellers fin kveld:-)
Klem

liven sa...

Du er så flink at!
Ønsker deg en god helg :)

Nennes sa...

Ååå så flink du er!
Den sokken var jo så fin, nydelig stoff :)

God helg!

Klem

månestråle sa...

Nydelig hjerte med hoppende hjort :)
Du er bare superkreativ hele veien igjennom:)
Like festlig å komme inn her hver eneste gang!
Er det forresten mulig å spørre hvor du har fått det lekre stoffet fra som du har brukt i de siste innleggene dine!
Det er bare så "Norsk" og jeg digger det:) Skulle vel ikke forundre meg om du har laget det selv heller :)

Klem Anita

Lithe sa...

Kos deg masse i helgen :)
Masse lykke til med legebesøket på tirsdag!

Klem

Janne i Fagerlia sa...

Likte det hjertet ditt sååååå godt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...