lørdag 3. november 2012

Herlig pepperkakeduft.....

 

......Gjett om jeg er i julestemning :o))))

Ser det plutselig er gått noen dager siden sist jeg var
innom her...Utrolig som de dagene flyr, hmm hmm. Men jeg har
ikke ligget på latsiden siden sist
 - bare litt:))

Jeg er i full gang med juleideer som popper opp i hue....og 
julestemingen er på topp:)
Og for å spe på med enda mere julestemning/duft så pyntet jeg
etasjefatet med pepperkaker, kongler, granbar og telys:o)

 

Når telysene brenner, sprer det seg en herlig
 pepperkakeduft rundt i rommet :)
Jeg pynter dette fatet slikt hvert år når vi nærmer oss desember.... men
i dag "måtte" jeg bare:))

 

Her ser dere litt av hva jeg holder på med - storkoser meg med
å lage forskjellige skilt/ bilder, juleposer m.m.
Det er bare det å finne riktig skrift type til de riktige ordene;)
- og når en sitter med dataen å leker - så flyr tida:)

 

Det er rett og slett "farlig gøy" dette:o)))
- og jeg kjenner jeg har dårlig samvittighet for at jeg har
vært dårlig på å besøke alle dere flotte som har lagt igjen herlige
kommentarer på de siste innleggene - skal skjerpe meg:)
Men tusen tusen takk til dere alle!!

Det blir snart ny giveaway her.........

 

1. nov. tikket telleren over på 150.000 :o)))
og helt tilfeldig så jeg at i fjor i nov. sto den på 50.000
Tenk 100.000 nye på dette året !:)

Må igjen takke dere alle som leser bloggen, og ekstra stort
takk til dere som legger igjen kommentar..
Alle kan jo kommentere, det er bare å velge anonym om du
ikke har blogg:))

Vel vel vel.........tilbake til hverdagen.........Nå skal jeg
lage skikkelig god og hjemmelaget pizza:o))
Sønnen jobber til kl 18 i dag, så da må jo det beste
være godt nok til mat:o)))

Vi blogges:)
 

13 kommentarer:

Fjordheim sa...

Hei.
Så herlige bilder det blir. Spennende å sitte å leke seg med bilder og tekst.
Vi har spist lettvint pizza her i kveld, ferdig bunn med fyll som at vært i frysen. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe ferdig bunn mer. Hehe.
ønsker deg en god søndag :)

lavendel mio sa...

Så herlig julestemning det var hos deg, syns jeg kjenner duften helt hit:)
Så nydelig juletre du har laget lengre nede her, ja, her finner jeg masse inspirasjon:)
Koselige førjulsaktiviteter du holder på med.
ha en fin kveld!
Klem Hanne

fru. Lærum sa...

ikke kommet i stemning enda....men om snøen kommer igjen, så er jeg vel der :-)
men jeg kunne kjenne den deilige lukten av pepperkaker....veldig smart måte å gjøre det på :-)

klem tone

Man tager hva man haver sa...

Her er julestemningen helt fraværende, kanskje den kommer når det nærmer seg mer. I år skal vi forresten til syden i julen, det blir en ny opplevelse. Det skal bli spennende å følge med på alle dine julekrumspring Janne.

God klem fra meg

Gunn sa...

Hei på deg
Ja her kan enn kjenne lukta, gleder meg til å begynne på juleforbredelsene men for meg er det litt tidlig.Fatet var herlig pynta.Klem og ha en fortsatt fin lørdagskveld.

Min stil sa...

Sukk. Fikk julestemning her jeg satt, men så har jeg jo også vært på årets første julemesse. Kjempemorro!
Klæm Susanne

Hanne sa...

Hei på deg!
Bloggen din er så utrolig inspirerende!! Kjære vene... Blir helt oppslukt av innleggene dine, og klare ikke helt å rive meg løs...:)

Utrolig lurt med pepperkaker i etasjefat, og utrolig lekkert!
Massevis av andre fantastiske ideer her til juletiden også!

ha en fin kveld:)

Klem fra en veldig aktiv leser fra nå av :):)

Janne i Fagerlia sa...

Høres ikke ut til at du vil gå tom for idéer med det første :)

LadyLaLaura sa...

Så lurt med pepperkaker sammen med lysene, det har jeg ikke tenkt på :) Atter en gang får jeg masse gode ideer, inspirasjon og lure tips fra deg! Digger bloggen din!!! :)
Gleder meg til å se hva slags juleting og tang du får til. Gleder meg sånn til desember, da blir det julehus og kos! julesangene synges i hodet mitt, men prøver så godt jeg kan å ikke bryte med "regelen" - ingen jul før 1 desember :) Min datter måtte bare ha julebrus i dag.. så da er regelen brutt hahaha
Ha ei kjempefin helg videre flinke Janne! keep up the good work :) Klem fra meg

Janne sa...

Herlig julestemning Janne, liker! Det er jo bare jul oppe i mitt hode også om dagen, og ideene er mange!! Vil jo gjøre alt med en gang:))
Gleder meg slik over bloggen din Janne, digger den så!!

God klem, håper du får en superfin søndag!

Gårdsjenta sa...

Så kjempeflott pynta! Det var jo aldeles nydelig :) Jeg kjenner jeg må holde igjen litt for ikke sette i gang med pynting for fullt her :)

Gratulerer med så mange besøkende! :D

♥Grip Dagen♥ sa...

Så fine stemningsbilder fra deg.
Gratulerer så flotte besøkstall.
Ha en fin søndagskveld

Lisa sa...

Koselige bilder!
Kos deg videre med juleforberedelsene! :)
Det er jo det samme når en begynner .. bare en koser seg .. :D
Klem Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...